به‌لطف پیشرفت های همیشگی فناوری، دستیارهای صوتی موبایل نیز تعطیلات را جشن می‌گیرند و برنامه‌های ویژه برای این روزها دارند. البته منظور همه آنها نیستند و در این مطلب به طور اختصاصی در مورد دستیار دیجیتالی مایکروسافت موسوم به «کورتانا» قرار است صحبت کنیم که بروزرسانی شده و به این واسطه شاهد حضور قابلیت تازه‌ای به نام «روزهای خاص» در آن خواهیم بود.

  به گزارش مشرق، «روزهای خاص» قابلیتی است در دستیار صوتی مایکروسافت که انواع خوشامدگویی‌ها، بازی ها و دیگر فعالیت های رایج در مناسبت های ویژه را در خود دارد و بر اساس تقویم در این روزها برنامه‌های جالبی ارائه خواهد داد.
 
نسخه جدید کورتانا در حال حاضر نه تنها برای ویندوزفون، بلکه برای پلتفرم اندروید نیز عرضه شده و کاربران موبایل‌های اندرویدی با نصب این اپلیکیشن می‌توانند از ویژگی تازه  آن بهرهمند گردند.
 
کاربران آیفون نیز می توانند به زودی در کنار سیری از قابلیت های دستیار شخصی مایکروسافت در اسمارت فون‌های خود استفاده نمایند. در حال حاضر، نسخه بتا از این اپلیکیشن از طریق سرویس TestFlight منتشر شده و در دسترس کاربران قرار دارد.
 
شرکت ساکن ردموند در پی به کار گیری کورتانا در سیستم عامل iOS است تا بدین طریق بتواند کاربران پلتفرم یاد شده را به استفاده از موبایل های مجهز به ویندوز تشویق و تحریک نماید.
 
هنوز معلوم نیست آیا نسخه مربوط به آیفون آن تا تعطیلات برای کاربران اپل مهیا خواهد شد یا خیر. اما کاربران ویندوزفون و اندروید می توانند از هم اکنون با آپدیت نمودن اپلیکیشن موردبحث از ویژگی روزهای خاص آن استفاه نمایند و مثلا منتظر باشند تا دستیار موبایلی شان در 25 دسامبر (ولادت حضرت مسیح) این روز را به آنها تبریک بگوید.
 
نرم‌افزار فوق را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

دستیار صوتی مایکروسافت با قابلیت جدید  روزهای خاص +دانلود

 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس