سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال بعد از حضور در باشگاه تراکتورسازی و رسیدن به توافق قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.

قلعه‌نویی رسماً سرمربی تراکتورسازی شد
به گزارش مشرق، تراکتورسازی که در فصل جاری با وجود جذب بازیکنان بسیار خوب در کسب نتیجه تا به اینجا نا موفق بوده است همکاری خود را با تونی اولیویرا به پایان رساند.

در همین راستا مسئولان باشگاه با امیر قلعه‌نویی به توافق رسیدند و وی بامداد امروز به تبریز رسید. قلعه‌نویی دقایقی پیش به دفتر باشگاه رفت و قراردادش را امضا کرد.

قرارداد قلعه‌نویی یک سال و نیمه با باشگاه تراکتورسازی تبریز به امضا رسید.

سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی این خبر را تایید کرد.

دستیاران پیشنهادی قلعه نویی

امیر قلعه نویی درخواست کرده اعضای خارجی سابق تراکتورسازی به کار خود ادامه دهند. همچنین قلعه‌نویی رحمان رضایی و ایمان عالمی را برای حضور در کادرفنی به مدیران تراکتورسازی معرفی کرده است.

همچنین از جلال بشرزاد به عنوان گزینه حضور به عنوان مربی دروازه‌بانان نام برده می‌شود. در صورتی که مربی گلرهای خارجی تراکتورسازی حاضر به ادامه همکاری نباشد بشرزاد جایگزین وی می‌شود.

قلعه‌نویی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) پس از امضای قرارداد با سرخپوشان تبریزی به خانه اولیویرا رفت تا از سرمربی پیشین سرخپوشان رخصت بگیرد.

سرمربی جدید قرمزپوشان تبریز در اولین جلسه تمرین این تیم حاضر شد و کار بازیکنان را از نزدیک زیر ذره‌بین گرفت. البته قلعه‌نویی امروز شخصا تیم را تمرین نداد و فقط نظاره‌گر کار بازیکنان بود.

 حضور قلعه‌نویی در تمرین تراکتورسازی +عکس

تراکتورسازی روز یکشنبه قرار است در اولین حضور امیر قلعه‌نویی بعد از بازگشت به تبریز روی نیمکت این تیم به مصاف استقلال برود.

قلعه‌نویی همراه با عباسی در محل تمرین حاضر شد. در این بین تعدادی از حاضران در تمرین علیه قلعه‌نویی شعار سر دادند و به او فحاشی کردند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس