کد خبر 506311
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان ابراز تأسف و در عین حال اعتراف کرد که چیزی برای دفاع کردن از خودش ندارد.

به گزارش مشرق، لوئیز فن‌خال پس از شکست 3 بر 2 منچستریونایتد در خانه ولفسبورگ که منجر به حذف شیاطین سرخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شد، به خبرنگاران گفت: بازی دیوانه کننده‌ای بود. بعد از چند بازی که در آنها گل نمی‌زنید، به یکباره دو گل می‌زنید اما دو دقیقه بعد دو گل می‌خورید. بله، درک چنین چیزی سخت است وقتی که خط دفاع‌تان به خوبی و در شرایطی کاملاً عادی کار می‌‌کند. خوشحالم که گل زدیم اما ناراحتم که در عرض دو دقیقه دو گل خوردیم. باید بررسی کنیم و ببنیم چه اتفاقاتی رخ داده است چون در شرایط عادی ما در کارهای دفاعی بسیار خوب هستیم.

فن‌‌خال ادامه داد: پیش از بازی گفتم که گروه ما گروه سختی است و شما در نتایجی که در بازی‌هایش رقم خورده، این مسئله را می‌بیند. رقبای ما آن تیم‌هایی نیستند که شما فکر می‌کنید. همیشه از منچستریونایتد انتظار می‌رود که در گروهش اول یا دوم شود اما من با نظر شما موافق نیستم که می‌‌گویید گروه ما آسان بوده است. حالا باید صبر کرد و منتظر گذشت زمان بود. امسال دیگر در این تورنمنت کاری از دست‌مان ساخته نیست و من این موضوع را به بازیکنانم هم گفتم. به آنها گفتم که دیگر همه چیز برعهده خودتان است و دیگر نمی‌‌توانید توانایی‌های‌تان را در لیگ قهرمانان نشان دهید. اینجا بالاترین سکو بود اما دیگر نمی‌توانیم روی آن برویم. فقط باید تا سال آینده صبر کنیم اما فکر می‌کنم که برای رقابت کردن و جنگیدن در جام حذفی و لیگ برتر به اندازه کافی پتانسیل داشته باشیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ تأکید کرد: مجبور بودیم با کلی بازیکن مصدوم بازی کنیم و در 15 ، 20 دقیقه آخر هم 10 نفره بودیم. باید شرایط را آنالیز کنیم و ببنیم کار منچستریونایتد برای انجام این بازی در کدام قسمت‌ها می‌لنگید. درک این وضعیت سخت است چون هواداران و بازیکنان و البته مربیان می‌خواهند همه بازی‌ها را ببرند اما در ورزش احتمال باخت هم وجود دارد. این باخت یک قدم رو به عقب است اما شما باید ببینید که در این بازی کلی بازیکن جوان که به نظر من خوب هم بازی کردند، درمیدان بودند.

فن‌خال در پایان تأکید کرد: در حال حاضر نمی‌‌توانم از خودم دفاع کنم چون از لیگ قهرمانان حذف شده‌ایم اما ما هنوز در جام اتحادیه و لیگ برتر وضعیت خوبی داریم و آمارها نشان می‌دهند که وضعیت‌مان بهتر از پارسال است. بنابراین جواب من این است.من فقط می‌توانم به آمارها اشاره کنم هرچند که از حذف تیمم از لیگ قهرمانان ناراحتم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس