شش کلمبیایی و یک فرمانده استرالیایی که به کمک مزدوران سعودی به یمن آمده بودند کشته شدند.

به گزارش مشرق، دو شبکه تلویزیونی المنار و المیادین به نقل از یک منبع نظامی در یمن از کشته شدن شش نظامی کلمبیایی خبر دادند.

بر اساس این خبر، شش کلمبیایی به همراه فرمانده استرالیایی آنان در جریان درگیری با ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان "تعز" کشته شدند.

شش نظامی کلمبیایی و فرمانده آنان از طریق شرک "بلک واتر" که با امارات متحده عربی در اعزام نیرو به یمن توافق کرده بودند اعزام شده اند.

همچنین وزارت دفاع یمن خبر کشته شدن شش نظامی کلمبیایی و فرمانده استرالیایی را تایید کرد.

لازم به ذکر است، رژیم سعودی با تشکل موسوم به ائتلاف عربی، 9 کشور به جز عمان با همراهی آمریکا در هفته اول فروردین تجاوزگری های خود را علیه یمن شروع کردند تا بتوانند با سرکوب انقلاب مردم یمن، عبد ربه منصور هادی رییس جمهور فراری و مستعفی این کشور را بار دیگر بر منصب قدرت بنشانند.

اما از آنجای که تعدادی از کشور های منطقه با عربستان سعودی در تجاوز به یمن همراه نشدن، رژیم سعودی برای جبران کمبود نیرو خود، دست به دامن چند کشور آفریقایی شده است تا با تزریق نیروهای عربی ـ افریقایی به عدن بتواند صحنه از دست رفته یمن را به نفع خود برگرداند. پیشتر نیز رسانه کلمبیایی "ال تیمپو" از اعزام 800 نیرو کلمبیایی به یمن خبر داده بود.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مردونیه ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    این خبر برای انسانها بسیار شادی آور است واقعاً دست اعجوبه های یمنی درد نکنه
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    خخخخخخ ادمین ما خبرهای دروغت رو باور نمیکنیم حالاهی نظرات وکامنتهای ما رو بزار توی غیر قابل انتشار !! خوب خبر دروغ نزار عزیز من .
  • حقگو ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    فرق است بین کسی که برای پول می جنگد و جنایت می کند و انسانی که برای خاک و ناموس خود دفاع می کند مرگ اولی سقط شدن است و سقوط به جهنم و مرگ دومی شهادت است و به اوج رفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس