کد خبر 505978
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

یک نشریه انگلیسی اعلام کرد اگر باشگاه چلسی اقدام به اخراج آقای خاص کند، سرمربی کنونی آتزوری جانشین وی خواهد شد.

محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی مورینیو
به گزارش مشرق، در حالی که چلسی فردا شب (چهارشنبه) در دور آخر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استمفوردبریج با یک تساوی مقابل پورتوی پرتغال صعودش به دور بعد را قطعی خواهد کرد، آبی‌پوشان لندنی در لیگ برتر وضعیت خوبی ندارند و با کسب 15 امتیاز از 15 بازی در حال حاضر در رده چهاردهم جدول 20 تیمی این رقابت‌ها جای دارند.

روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» در شماره امروز خود گزارش داد؛ اگر باشگاه چلسی اقدام به اخراج مورینیو کند، آنتونیو کونته، سرمربی کنونی تیم ملی ایتالیا بیشترین شانس را در بین گزینه‌های موجود برای جانشینی آقای خاص دارد. سرمربی پیشین یوونتوس تا تابستان 2016 با آتزوری قرارداد دارد و احتمال اینکه وی پس از مسابقات یورو 2016 از سمت سرمربیگری ایتالیا کنار بکشد، وجود دارد.

پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا کونته پیش از آغاز فصل 17-2016 جانشین مورینیو خواهد شد؟ بله این احتمال وجود دارد، هرچند باید دید از حالا تا پایان فصل چه اتفاقاتی در چلسی خواهد افتاد.

کونته در ماه اکتبر بود که در گفت‌و‌گویی با روزنامه «میرر» انگلیس از علاقه‌اش برای مربیگری در لیگ برتر انگلیس گفت. او همچنین در یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» هم اظهار داشت: امیدوارم در آینده در لیگ برتر هم مربیگری کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس