کد خبر 505839
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

رئیس راه وشهرسازی شهرستان ساوه گفت: در حال حاضر اتوبان های ساوه-تهران و ساوه-همدان بر اثر یخ زدگی همچنان مسدود بوده و تردد فقط از محورهای قدیم ساوه- تهران و ساوه- همدان امکان پذیر است.

 به گزارش مشرق، ابراهیم مردانی رئیس راه وشهرسازی شهرستان ساوه، بیان داشت: شب گذشته به دلیل برودت هوا اتوبان های ساوه- تهران و ساوه- همدان دچار یخ زدگی شده اند و تردد هم اینک در این اتوبان ها امکانپذیر نیست.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان ساوه ادامه داد: نیروهای راهداری هم اکنون در حال بازگشایی و رفع خطر از این محورها هستند و پیش بینی می شود که با توجه به وجود جو پایدار امروز، این راه های ارتباطی تا ظهر بازگشایی شوند.

مردانی با بیان اینکه شرایط برای سفرهای غیر ضروری برون شهری مساعد نیست، از شهروندان خواست تا در صورت امکان از انجام اینگونه سفرها خودداری کرده و در صورت سفر تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان ساوه همچنین با تاکید دوباره به رانندگان از آن‌ها خواست که به هشدارهای پلیس در زمینه وضعیت راه‌ها دقت کنند و با ماموران راهداری و پلیس راه نهایت همکاری را داشته باشند.

مردانی در پایان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت حتما با مرکز مدیریت راه‌های مقصد از وضعیت راه‌ها در طول شبانه‌روز مطلع  و بعد اقدام به حرکت کنند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس