جنگنده‌های روس در یک هفته گذشته 1458 مورد از مواضع و استحکامات تروریست‌ها در سوریه را هدف قرار داده و نابود کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل مشرق، پایگاه خبری وزارت دفاع روسیه در گزارشی از روند عملیات هوایی نیروهای این کشور در سوریه، تصاویر و فیلم‌هایی از هدف قرار گرفتن مواضع داعش و دیگر گروه‌های تروریستی را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های روس با اجرای 431 سورتی پرواز از پایگاه هوایی حمیمیم در لاذقیه، 1458 موضع داعش و گروه‌های تروریستی مستقر در حلب، ادلب، لاذقیه، حما، حمص، دیرالزور و رقه را بمباران کردند. وزارت دفاع روسیه تأکید کرده است که تمام این عملیات‌ها با پشتیبانی جنگنده‌های سوخو-30 روسیه انجام شده است؛ خط و نشانی که بیشتر مخاطب آن ترکیه به نظر می‌رسد که چندی پیش یک جنگنده سوخو-24 را هدف قرار داد. به این پشتیبانی باید سامانه اس-400 را هم اضافه کرد که به تازگی در حمیمیم مستقر شده است. (جزئیات بیشتر)

انهدام 1458 موضع تروریست‌ها توسط جنگنده‌های روسیه + عکس و فیلم

در این عملیات‌ها، ترکیبی از مراکز فرماندهی و مدیریت، اردوگاه‌های آموزشی، زرادخانه‌های مهمات و تسلیحات، و استحکامات گروه‌های تروریستی در مرزهای سوریه هدف قرار گرفته و نابود شد.

همچنین در استان حمص، یک مرکز مخفی فرماندهی تروریست‌ها نیز کشف و منهدم شد. این مرکز فرماندهی حملات توپخانه‌ای بر ضد ساکنان مناطق اطراف را هدایت می‌کرد.

انهدام صدها موضع تروریست‌ها توسط جنگنده‌های روسیه + عکس و فیلم

در استان حما هم یک زرادخانه بزرگ از تسلیحات و مهمات تروریست‌ها شناسایی و بطور کامل منهدم شد. در لاذقیه هم استحکامات گروه‌های مسلح تروریستی در ارتفاعات این منطقه با خاک یکسان شد. این تأسیسات در چند نوبت بمباران شد و تمامی بخش‌های لجستیک و عملیاتی آن نابود شد. پس از این عملیات، نیروهای ارتش سوریه کنترل این منطقه را در دست گرفتند.

در حما یه محل تجمع فرماندهان میدانی تروریست‌ها نیز هدف قرار گرفت. جنگنده‌های روسیه براساس گزارش منابع اطلاعاتی از برگزاری نشست فرماندهان میدانی در یکی از پایگاه‌ها با خبر شدند و جنگنده‌های سوخو-34 روسیه با بهره‌گیری از بمب‌های هوشمند هدایت‌شونده یکی از پناه‌گاههای زیرزمینی آن‌ها را به فرماندهان حاضر در آن، نابود کردند.

انهدام صدها موضع تروریست‌ها توسط جنگنده‌های روسیه + عکس و فیلم

به گزارش منابع اطلاعاتی و میدانی، در نتیجه این حملات و عملیات‌های گسترده، ضمن وارد آمدن ضربات و خسارات سنگین، ترویست‌ها روحیه خود را از دست داده و در حال فرار از این مناطق هستند.

جنگنده‌های روسیه همچنین طی هفته گذشته، 12 محل انتقال نفت و 8 چاه تحت کنترل داعش و خودروهای حمل نفت این گروه به ترکیه (مجموعا نزدیک به 200 تانکر) را منهدم کردند که ضربه سنگینی به اصلی‌ترین منبع درآمد این گروه وارد شد. در ادامه فیلم‌های کوتاه منتشرشده از هدف قرار گرفتن برخی از این مواضع را مشاهده می‌کنید:

{$sepehr_media_1279303_400_300}
دانلود

{$sepehr_media_1279304_400_300}
دانلود

{$sepehr_media_1279305_400_300}
دانلود

{$sepehr_media_1279306_400_300}
دانلود

{$sepehr_media_1279307_400_300}
دانلود

{$sepehr_media_1279308_400_300}
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    زنده باد روسیه مرگ بر ترکیه امریکا اسرائیل عربستان
  • حسین ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    روسها از بسیاری از مسلمانان مسلمان تر هستند ، مگر قسمتی از مسلمانی مبارزه با ظلم و ظالم و حفاظت از انسانها نیست؟ به اونهایی که میگن روسیه دنبال منافع خودش هستدخوب معلومه٬ کدوم کشور دنبال ضرر رسوندن به خودش هست؟ یعنی بین کشوری مثل روسیه که منافعش در مبارزه با تروریسم هست و کشورهایی مثل آمریکا و انگلیس که منافعشون در ایجاد و حمایت از تروریسم هست فرقی نیست؟!
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    مرسی پوتین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس