کد خبر 505420
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

پنهان‌کاری یا فراموش‌کاری یکی از مدیران استقلال برای باشگاه مردمی گران تمام شد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که باشگاه استقلال از لحاظ مالی خیلی شرایط مطلوبی ندارد و به سختی توانسته درصدی از قرارداد بازیکنان خود را بدهد و از سویی هنوز یک ریال به اعضای پایه خود نداده است و از همه مهمتر تکلیف بدهی 6 بازیکن خارجی جدا شده این تیم در فیفا مشخص نشده دو حکم جدید کمیته انضباطی علیه این باشگاه بر مشکلات آنها افزوده است.

هفته گذشته از سوی کمیته انضباطی دو حکم به باشگاه استقلال ابلاغ شده که هر دو حکم قطعی است.

ماجرا مربوط به قرارداد مجید غلام نژاد بازیکنی است که نیم فصل برای استقلال به میدان رفته و همچنین احمد جمشیدیان است که دو سال قبل در روز آخر نقل و انتقالات با بی معرفتی باشگاه استقلال روبه‌رو شد و از فهرست کنار گذاشته شد.

قضیه غلام نژاد که قرارداد او مربوط به زمان مدیریت علی فتح الله زاده این است که او قراردادی دو ساله با این تیم امضا می کند اما فقط نیم فصل برای استقلال به میدان می رود. با تغییر مدیریت در باشگاه استقلال و شروع نقل و انتقالات تیم متفاوتی بسته می شود و نکته جالب اینجا بوده که با تغییر مدیریت در باشگاه استقلال کسی نمی دانسته چنین بازیکنی هم با استقلال قرارداد دارد چون نام او در فهرست نهایی بازیکنان قرار نگرفته بود.

مسئله اینجاست که چرا علی نظری جویباری که بعد از تغییر مدیریت در باشگاه استقلال به درخواست بهرام افشارزاده مدیرعامل جدید به همکاری اش در باشگاه ادامه داد در خصوص قرارداد غلام نژاد حرفی نزده بود. سوالی که پیش می آید این است که در مطرح نشدن این قرارداد عمدی در کار بوده و به نوعی پنهان‌کاری شده یا فراموش‌کاری باعث شده تا قرارداد این بازیکن در باشگاه مطرح نشود.

هر چه هست اکنون به دلیل شکایت این بازیکن بابت بلاتکلیفی‌اش از سوی استقلال کمیته انضباطی مبلغ 850 میلیون تومان این باشگاه را به جریمه نقدی قطعی محکوم کرده است.

همچنین احمد جمشیدیان که روز آخر نقل و انتقالات فصل گذشته از فهرست این تیم کنار گذاشته شد به دلیل شکایتی که از استقلال کرده اکنون به حکم کمیته انضباطی می تواند 250 میلیون تومان از این باشگاه طلب کند. جالب است که حکم این رای هم قطعی است.

به همین راحتی باشگاه استقلال در عرض یک هفته بیش از یک میلیارد تومان فقط به دو بازیکن بدهکار شده است و باید این پول را هم بدهد.

با احتساب بدهی های استقلال به کلیه بازیکنانی که تا کنون در این چند سال اخیر داشته این باشگاه مبغلی حدود 8 میلیارد تومان فقط بدهی به بازیکنان دارد.

باید دید باشگاه استقلال در آینده چطور می خواهد این بدهی های قطعی را جبران کند و از همه مهتر آیا کسی در این باشگاه به دنبال این مسئله می رود که چرا قرارداد غلام نژاد برای مدیریت جدید رو نشده بود؟!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس