به نظر می‌رسد بهره‌گیری از اسکنر اثر انگشت روی گوشی‌های هوشمند به امری بدیهی و عادی تبدیل شده و دیگر صرف محصولات پرچمدار نیست. زدتی‌ای گوشی Blade A1 را به عنوان ارزان‌ترین محصول مجهز به اسکنر اثر انگشت معرفی کرده است.

 به گزارش مشرق، طی یکی دو سال اخیر گوشی‌های زیادی را از محصولات میان‌رده تا پرچمدار می‌بینیم که به اسکنر اثر انگشت مجهز شده‌اند. اما حالا به نظر می‌رسد بازار رقابتی شرایطی را به وجود آورده است که شرکتی چون زد‌تی‌ای با معرفی گوشی ۹۴ دلاری Blade A1، قصد دارد اولین و ارزان‌ترین محصول با اسکنر اثر انگشت را وارد بازار کند.
 
ارزان‌ترین موبایل دنیا با اسکنر اثر انگشت +عکس
 
به گفته‌ی ZTE، سنسور اثر انگشت گوشی بلید اِی ۱ می‌تواند در ۰.۳ ثانیه قفل دستگاه را باز کند که به نظر می‌رسد برای محصولی در این بازه‌ی قیمتی خیلی سریع است. البته برای تست این ادعا باید تا زمان عرضه‌ی آن صبر کرد. گفته می‌شود اواخر ماه جاری میلادی فروش این گوشی از طریق وب‌سایت یکی از بزرگترین خرده‌فروشان چینی به نام JD.com امکان‌پذیر خواهد بود.
 
ارزان‌ترین موبایل دنیا با اسکنر اثر انگشت +عکس
 
به جز اسکنر اثر انگشت، گوشی Blade A1 به یک بدنه‌ی پلاستیکی، نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از حافظه‌ی خارجی، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای MT6753 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، شبکه‌ی پرسرعت LTE و پشتیبانی از دو سیم کارت مجهز شده است. این گوشی از اندروید آب نبات چوبی با رابط کاربری زد‌تی‌ای بهره می‌‌برد.
 
ارزان‌ترین موبایل دنیا با اسکنر اثر انگشت +عکس
 
در حال حاضر هنوز مشخص نیست گوشی Blade A1 زد‌تی‌ای در بازارهایی خارج از چین عرضه خواهد شد یا خیر، ولی این احتمال وجود دارد که قیمت آن نسبت به بازار چین کمی گران‌تر باشد.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس