کد خبر 505331
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

هواپيماهاي جنگي رژيم صهيونيستي بامداد امروز (دوشنبه) پايگاه مقاومت فلسطين در غزه را بمباران کردند و پس از گذشت 67 روز شمار شهداي انتفاضه به 115 تن رسيد.

به گزارش مشرق، جنگنده‌هاي اسرائيلي دو فروند موشک به يکي از پايگاه‌هاي گردان‌هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي حماس در محله الزيتون شليک کردند که در پي اين جنايت پايگاه قسام طعمه حريق شد و خسارت‌هاي سنگيني به خانه‌هاي مجاور آن وارد شد.

اين در حالي است که جنگنده‌هاي صهيونيستي ظهر روز يکشنبه نيز حريم هوايي نوار غزه را نقض کردند که در پي جنايت صداي انفجارهاي مهيبي برخاست.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رساني فلسطين، اين جنگنده‌ها پس از نقض حريم هوايي نوار غزه و شکستن ديوار صوتي، بر فراز اين منطقه به پرواز درآمدند.

مبارزان فلسطيني همچنين يک دستگاه گشتي رژيم صهيونيستي را در جنوب نوار غزه به رگبار بستند.

کانال 10 تلويزيون رژيم اشغالگر قدس ضمن اشاره به اين مطلب، مدعي شد که اين حمله هيچ تلفات جاني و خسارت مالي در برنداشت.

گفتني است که تک تيراندازان مقاومت فلسطين پنج هفته پيش يک دستگاه خودروي اسرائيلي را که حامل يک فرمانده نظامي صهيونيستي بود در مرز غزه هدف حمله قرار دادند که در پي اين اقدام دليرانه خسارت‌هايي به اين خودرو وارد شد.

همچنين نظاميان رژيم صهيونيستي شامگاه يکشنبه به سمت جوان فلسطيني در خيابان ارميا در قدس اشغالي به ادعاي اينکه قصد حمله به صهيونيست‌ها را داشته است، تيراندازي کرده و او را به شهادت رساندند.

به نقل از منابع صهيونيستي، اين جوان فلسطيني با سلاح سرد به گروهي از صهيونيست‌ها در قدس اشغالي حمله کرده و سه نفر از آنها را زخمي کرد. پس از آن نظاميان رژيم صهيونيستي اين جوان فلسطيني را به رگبار بسته و شهيد کردند.

در همين راستا، سخنگوي پليس رژيم صهيونيستي اعلام کرد که اين جوان فلسطيني 21 ساله و ساکن محله بيت حنينا در قدس اشغالي است.

لوبا سمري اظهار داشت که اين جوان فلسطيني با خودروي شخصي‌اش يک صهيونيست را زير گرفته سپس از خودرو پياده شده و يک نظامي صهيونيست را مورد حمله قرار داده و زخمي کرده است.

اين جوان فلسطيني در نهايت توسط نظاميان رژيم صهيونيستي به رگبار بسته شد و به شهادت رسيد.

با شهادت اين فلسطيني، شمار شهداي انتفاضه قدس پس از گذشت 67 روز به 115 نفر رسيد و شمار مجروحان نيز به مرز 14000 نفر رسيده است. تاکنون 22 شهرک نشين و نظامي صهيونيست نيز به هلاکت رسيده و صدها نفر ديگر زخمي شده‌اند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس