کد خبر 504856
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

سارق حرفه ای غرب تهران که در یک روز 12 تلفن همراه را در یک روز به سرقت برده بود، در حین پرسه زنی برای شکار طعمه دیگر شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش مشرق، روز گذشته با شکايت چندين نفر از شهروندان ساکن محدوده غرب تهران در خصوص سرقت تلفن هاي همراهشان از سوي يک موتوسوار، جلسه اي در کلانتري محل تشکيل و ضمن حضور ماموران تخصصي در اين خصوص تصميماتي اتخاذ شده و مقرر شد تيم هاي عملياتي ضمن کنترل محله هاي وقوع سرقت سارق را شناسايي و دستگير کنند.

متعاقبا تيم هاي عملياتي ضمن دريافت اطلاعات و مشخصات سارق از مالباخته ها، محدوده سرقت ها را تحت کنترل درآوردند تا اينکه در نهايت روز گذشته يکي از گشت هاي انتظامي کلانتري اين موتورسوار سارق را مشاهده کرده و پس از شناسايي درصدد دستگيري وي برآمدند.

متهم که در حال پرسه زني بود از سوي ماموران گشت انتظامي پليس تحت تعقيب نامحسوس قرار گرفت و در نهايت طي يک عمليات ضربتي در يکي از خيابان هاي همان محدوده متوقف و پيش از هر گونه اقدامي بازداشت شد.

متهم به همراه موتورسيکلتش به کلانتري منتقل شد و تحت بازجويي هاي انجام ضمن اعتراف به جرم خود اذعان داشت که با سرقت موتورسيکلت مسروقه ، اقدام به پرسه زني در محدوده هاي غرب تهران کرده و تلفن همراه شهروندان را به سرقت مي برد.

با اعتراف متهم از وي بازرسي انجام شده که طي آن 12 دستگاه تلفن همراه که در همان روز به سرقت برده بود کشف و پس از تماس با مالباختگان به آنها بازپس داده شد و متعاقبا متهم پس از تکميل پرونده براي سير مراحل تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس