کد خبر 504829
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

دولت رژيم صهيونيستي وزير خارجه سوئد را به سبب متهم کردن اين رژيم به کشتار گسترده فلسطينيان مورد هجمه و انتقاد شديد قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه اينترنتي ايلاف، وزارت خارجه رژيم صهيونيستي در بيانيه‌اي مدعي شد که اظهارات مارگوت والستروم، وزير خارجه سوئد حقيقت ندارد. رژيم صهيونيستي والستروم را فردي "بي شرم" خوانده است.

وزارت خارجه رژيم صهيونيستي ضمن انتقاد شديد از اظهارات وزير خارجه سوئد، مدعي شد که شهرک نشينان و نظاميان تا بن دندان مسلح رژيم صهيونيستي حق دارند از خود در برابر فلسطينيان دفاع کرده و آنها را به قتل برسانند.

اين در حالي است که نظاميان رژيم صهيونيستي با پيشرفته‌ترين سلاح‌ها اقدام به سرکوب و کشتار فلسطينيان مي‌کنند و در طرف مقابل، ملت فلسطين با امکانات ناچيزي که در اختيار دارد به دفاع از خود برخاسته است و صهيونيست‌ها از همين سلاح‌هاي سرد و سنگي که فلسطينيان در راستاي دفاع از خود و مقدساتشان به سمت آنها پرتاب مي‌کنند، وحشت دارند و با گلوله‌هاي جنگي اقدام به کشتار آنان مي‌کنند بدون اينکه از هيچ طرفي بازخواست و محاکمه شوند و حتي اين اقدام آنان با چراغ سبز مستقيم دولت رژيم صهيونيستي انجام مي‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رساني فلسطين، وزير خارجه سوئد با انتقاد از قانون شکني و کشتار بي رحمانه فلسطيني‌ها توسط نظاميان صهيونيستي تاکيد کرد که رژيم اشغالگر قدس فلسطيني‌ها را بدون محاکمه اعدام مي‌کند.

مارگوت والستروم در جريان استيضاح خود در صحن پارلمان سوئد خاطرنشان کرد که رژيم صهيونيستي حق دفاع از خود و تضمين امنيتش را دارد، اما حق ندارد فلسطينيان را بدون محاکمه اعدام و يا با اقدام نابرابر مجازات کند و با اين رفتار خود باعث کشته شدن شمار زيادي از شهروندان فلسطيني شود.

اين نخستين بار نيست که رژيم صهيونيستي و سوئد دچار تنش و اختلاف مي‌شوند، زيرا اين رژيم قبلا نيز وزير خارجه سوئد را در نوامبر گذشته مورد انتقاد شديد قرار داد. والستروم ماه نوامبر گذشته پس از حملات پاريس عنوان کرد: « آنچه در پاريس رخ داد ما را به ياد اوضاع خاورميانه مي‌اندازد، جايي که هيچ آينده‌اي براي فلسطينيان وجود ندارد و آن ها راهي جز نااميدي و تسليم شدن و يا مبارزه و مقاومت پيش رو ندارند.»

همچنين شناسايي کشور فلسطين توسط سوئد در اواخر سال گذشته نيز موجب شد اختلافات ميان رژيم صهيونيستي و اين کشور به اوج خود برسد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    دم سوئد گرم ٬ آیا میدانستید سوئد تنها کشوری است در اروپا که سفارت فلسطین در آن قرار دارد ؟! حالا یه نابینا همش بگن ما طرفدار روسیه ایم !!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس