تناقض صحبت‌های معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون دوومیدانی آشکار شد.

به گزارش مشرق، مجید کیهانی روز 15 شهریور با کسب حداکثر آرا در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوومیدانی به عنوان رئیس این فدراسیون معرفی شد.

با توجه به وعده‌های کیهانی در مجمع انتخاباتی در خصوص وارد کردن اسپانسر و درآمدزایی، او در جلساتی در وزارت ورزش و جوانان حضور یافت و به گفته خودش حتی در این باره به وزارت ورزش تعهد نیز داد که وعده‌هایش را عملی کند.

حکم کیهانی روز 15 مهر ماه با اعلام نصرالله سجادی، معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به وی ابلاع شد و رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی سه روز بعد یعنی در تاریخ 18 مهر در جلسه معارفه در محل فدراسیون شرکت کرد.

در این مدت یکی از مسائل اصلی برای دوره جدید فدراسیون دوومیدانی انتخاب و معرفی کادر اجرایی بوده که البته این مسئله حاشیه‌هایی را نیز داشته است.

حضور عباس فتحی، رئیس هیئت ایلام در محل فدراسیون باعث شد صحبت‌هایی در خصوص گزینه بودن او برای پست دبیری مطرح شود. هر چند کیهانی در گفت‌وگوی تلویزیونی هفته گذشته‌اش این موضوع را رد کرد. حضور فتحی در محل فدراسیون در حالی بود که احسان مهاجرشجاعی، سرپرست دبیری فدراسیون نیز در اتاق خود حضور پیدا می‌کرد.

کیهانی روز 11 آبان در نشست خبری که احسان حدادی و کیم بوخونسوف، مربی روسی او حضور داشتند، درباره معرفی اعضای فدراسیون گفت: ما نفرات مورد نظر را به وزارت ورزش معرفی کرده‌ایم و تا هفته بعد این نفرات اعلام می‌شوند. عجله‌ای برای تغییرات در فدراسیون نداریم و تفکر من حذف نفرات نیست، بلکه هر کسی باید جای خودش قرار بگیرد. ما مذاکرات خود را با وزارت ورزش انجام می‌دهیم و تا هفته آینده ابلاغ‌ها صادر می‌شود.

این جملات نشان دهنده این بود که کیهانی افراد مورد نظر را به وزارت ورزش معرفی کرده و باید منتظر تایید آنها باشد. این در حالی است که سجادی روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که رئیس فدراسیون دوومیدانی هنوز اعضای مدنظرش را به وزارت ورزش معرفی نکرده که قرار بر تایید آنها باشد. تناقض اخیر میان صحبت‌های سجادی و کیهانی نشان می‌دهد که یک نفر حقیقت را نمی‌گوید و سؤال این است که واقعاً چه اتفاقی رخ داده است که حرف‌ها با یکدیگر تناقض دارد.

با وجود گذشت سه ماه از انتخابات فدراسیون و همچنین دو ماه از حضور کیهانی بر مسند ریاست هنوز کادر اجرایی جدید مشخص نشده و به گفته سجادی هیچ فردی به وزارت ورزش معرفی نشده است. این در حالی است که دوومیدانی یکی از رشته‌هایی است که حداقل 3 نماینده از کشورمان در المپیک 2016 ریو خواهد داشت و بر همین اساس نیز باید کارها با سرعت بیشتری به جلو برود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس