کد خبر 504364
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

سرمربی آبی‌پوشان شهر رم، باخت خانگی شاگردانش برابر یوونتوس را ناشی از مشکلات روانی آنها دانست.

به گزارش مشرق، استفانو پیولی بعد از تماشای باخت خانگی 2 بر صفر لاتزیو برابر یوونتوس در هفته پانزدهم سری A که ششمین بازی برد متوالی تیمش در این رقابت‌ها بود به شبکه مدیاست پرمیو ایتالیا گفت: اینکه فقط پنج دقیقه اول بازی عملکرد خوبی داشته باشید، دردی را دوا نمی‌کند. یوونتوس وقتی پایش را در نیمه زمین ما گذاشت، گل زد.

بعد از آن ما یک بازی کاملاً قابل پیش‌بینی را ارائه کردیم و فضاهای فراوانی را برای یوونتوس خالی گذاشتیم و این تیم هم از آنها استفاده کرد. ما آنچنان ضربه فنی شدیم که دیگر نتوانستیم روی پاهای‌مان بایستیم. با توجه به نتایج ضعیفی که در این اواخر کسب کرده‌ایم، طبیعی است که اعتماد به نفس‌مان را از دست بدهیم، همانطور که وقتی پیروزی کسب می‌کنید، روحیه‌تان افزایش پیدا می‌کند.

پیولی ادامه داد: کاری ما ما باید انجام دهیم این است که با تواضع به مسیر حرکت‌مان برگردیم و قبول کنیم که می‌توانیم بهتر از این‌ها بازی کنیم. ضمن اینکه حریف ما در این بازی تیمی فوق‌العاده بود. برابر یوونتوس ما می‌بایست سریع‌تر بازی می‌کردیم و قدر موقعیت‌های تک به تک‌مان را می‌دانستیم اما هیچ یک از این کارها را انجام ندادیم و این باعث تأسف است. با این حال هنوز هم می‌توانیم آینده‌مان را تغییر دهیم.

لاتزیو بابت مصدومیت بازیکنانش در چند وقت اخیر ضربات زیادی خورده است که آخرین آنها سناد لولیچ بوده که بخشی از انگشت خود را در جریان تمرینات بدنسازی‌اش در داخل باشگاه از دست داد.

پیولی با اشاره به این موضوع تأکید کردک لولیچ قرار بود از ابتدا به میدان برود اما یک بازیکن نمی‌تواند چیزی را برای تعادل تیم تغییر دهد.

لوکاس بیلیا، کاپیتان لاتزیو پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی گریه کرد و داور بازی لوکا بانتی به او دلداری داد. این اتفاق نشانه‌ای از مشکلات روحی و روانی بود که پیولی نیز به آنها اشاره داشت.

وی تأکید کرد: جنبه روانی کار مهمترین بخش آن است و ما یک هفته وقت داریم تا روی این موضوع کار کنیم. باید با سرعت هرچه تمام‌تر و ذهنی آزاد درک کنیم که وضعیت فعلی ما همین است و باید تمام تلاش‌مان را برای عوض کردن این وضعیت انجام دهیم. در این مقطع از فصل نمی‌شود لاتزیو را به تیم فصل گذشته مقایسه کنیم. لاتزیو دچار مشکل شده است و همه ما باید به آن کمک کنیم.

لاتزیو با قبول شکست خانگی با 19 امتیاز در رده دهم باقی ماند و احتمال سقوطش به رده‌های پایین‌تر هم وجود دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس