کد خبر 504345
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

جوان 25 ساله‌ای که پشت چراغ‌های قرمز اقدام به سرقت گوشی‌های گران قیمت می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، ساعت 16:30دقیقه روز گذشته  ماموران گشت کلانتری 137نصر هنگام گشت زنی در اطراف بوستان گفتگو به يک نفر که بصورت پياده در کنار يک دستگاه موتور سيکلت طرح هوندا بود،‌مشکوک شدند.
 
 ماموران پس از بررسی متوجه شدند که برخي از ارقام پلاک موتور با زنجير مخدوش شده است، لذا جلو رفته و پسر جوان که 25 سال سن داشت، اعلام داشت که موتورسيکلت بنزين تمام کرده و منتظر بنزين مي باشد.
 
 عوامل نیروی انتظامی باتوجه به اينکه موتورسيکلت بصورت روشن و فاقد سوئيچ بود از خودرو پياده که متهم ضمن ایجاد درگيری با ماموران بصورت پياده به سمت مسير جنوب بزرگراه چمران متواري شد.
 
نیرو‌های گشت خودرویی پلیس پیشگیری پایتخت، موضوع را سريعا به مرکز پيام فرماندهی اعلام و بعداز تعقيب و گريز متهم در حدود 3 کيلومتر فرد مظنون را که مسلح به سلاح سرد بود، با استفاده از اسپري اشک آور دستگير کردند.
 
 ماموران بعداز بازرسي بدني از داخل کاپشن متهم تعداد 11 دستگاه گوشي موبايل با مارک‌هاي مختلف کشف و ضبط کردند که بعداز تماس با صاحبان برخي از گوشي هاي مکشوفه مشخص شد که تمامی تلفن‌های همراه به شیوه فروش روزنامه در پشت چراغ قرمز‌ها سرقت شده است.
 
 سرهنگ رضا بستو جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به جرائم ارتکابی جهت سير مراحل قانوني و کشف سایر جرایم وی و همجنین شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس