کد خبر 504175
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲

گفتم: آژانس که تاکنون بارها اعلام کرده بود هیچ نشانه و دلیل و سندی حاکی از غیرصلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای کشورمان در اختیار ندارد.

به گزارش مشرق، گفت: در گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آمده است که ایران تا سال 2009 در پی تولید سلاح هسته‌ای بوده است!

گفتم: آژانس که تاکنون بارها اعلام کرده بود هیچ نشانه و دلیل و سندی حاکی از غیرصلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای کشورمان در اختیار ندارد.

گفت: آژانس برای ادعای خود هیچ سند و نشانه‌ای ارائه نکرده بلکه فقط ادعا کرده است!

گفتم: یعنی دقیقا همان ادعایی که یکی از نمایندگان مدعی اصلاحات مجلس ششم از تریبون عمومی مجلس مطرح کرده و گفته بود «درباره برنامه هسته‌ای خودمان 19 سال به دنیا دروغ گفته‌ایم»! و آقای کروبی رئیس وقت مجلس به او نهیب زده بود که چرا ادعای اسرائیل را مطرح می‌کنی و زبان صهیونیست‌ها را به کام گرفته‌ای؟

گفت: همین مدعیان اصلاحات در جریان فتنه 88 از آمریکا و اروپا خواسته بودند که تحریم‌ها علیه ایران را افزایش دهند و با نوشتن نامه به بشار اسد از تروریست‌ها حمایت کرده بودند و...

گفتم: یارو می‌گفت؛ این همسایه‌های ما هر چیزی را که گم می‌کنند، به سراغ من می‌آیند و می‌گویند تو آن را دزدیده‌ای. به او گفتند خب! بگذار خانه‌ات را بگردند تا مطمئن شوند که تو دزد نیستی و یارو جواب داد؛ از بخت بد، هر دفعه که خانه‌ام را جستجو کرده‌اند، شئ گم شده خود را پیدا کرده‌اند!
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس