بازیگر نمایش «سبز، سفید، سرخ» گفت: این نمایش ساختاری اپیزودیک دارد که از 12 آذر ماه در تماشاخانه سرو روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیر کربلایی زاده در رابطه با جدیدترین فعالیت هنری خود گفت: از پنجشنبه، 12 آذر ماه به عنوان بازیگر در نمایش «سبز، سفید، سرخ» را در تماشاخانه سرو روی صحنه می‌روم.

کربلایی زاده با اشاره به گروه حرفه‌ای این نمایش اظهار داشت: اتفاقات خیلی سریع رخ داد و با پیشنهاد سیدعلی موسویان به گروه پیوستم و خوشبختانه نتیجه خوبی هم حاصل شد.

امیر کربلایی زاده

وی تصریح کرد: نمایش «سبز، سفید، سرخ» روایتی اپیزودیک دارد و سه داستان جدا از هم که حلقه اتصالی دارند، این حلقه اتصال مدافع حرمی است که در سوریه توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسیده است. آدم‌های سه اپیزود ما به مراسم تشییع شهید مدافع حرم دعوت می‌شود و دیگر اتفاقات نمایش که مخاطبان را دعوت می کنم تا به تماشای نمایش بنشینند.

این هنرمند برجسته تئاتر در رابطه با دیگر فعالیت‌های هنری خود گفت: در حال حاضر درگیر سریال «معمای شاه» هستم. در این سریال در چهار نقش بازی می‌کنم که دو نقش آن به پایان رسیده و اکنون درگیر دو نقش دیگر هستیم. همچنین قصد دارم در راستای استندآپ کمدی‌هایم در هفته وحدت اجرای صحنه‌ای داشته باشم.

نمایش «سبز، سفید، سرخ» به نویسندگی و کارگردانی سیدعلی موسویان و بازی امیر کربلایی‌زاده، علیرضا مهران، شهره مکری از 12 آذر ماه هر روز ساعت 16 در تماشاخانه سرو به نشانی میدان فردوسی، ابتدای خیابان شهید سپهبد قرنی، روبروی پمپ بنزین، تماشاخانه سرو روی صحنه می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس