کارشناسان برجسته نظامی غربی معتقدند نیروهای دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، در جنگ‌های نامتقارن توان بی نظیری دارند که یکی از عوامل بازدارنده و دفاعی کشورمان محسوب می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «آب های جوشان» مستندی است سه قسمتی در مورد نیروی‌های مسلح دریایی جمهوری اسلامی ایران که دو قسمت آن طی روزهای شنبه و یکشنبه به روی آنتن رفت و سومین بخش از آن هم برای پخش در روز دوشنبه در نظر گرفته شده است.

در این مستند طی گفت‌وگو با کارشناسان نظامی و همچنین فرماندهانی همچون سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش نیروی دریایی ایران در دوران دفاع مقدس و حراست از مرزهای دریایی کشورمان اشاره می شود

توانمندی نیروی دریایی ایران در «آب‌های جوشان».

به گفته کارشناسان برجسته نظامی غربی، نیروهای دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، در جنگ‌های نامتقارن توان بی نظیری دارند که یکی از عوامل بازدارنده و دفاعی کشورمان محسوب می‌شود.

همچنین در بخشی دیگر، به توانمندی‌ها و پیشرفت‌های این نیروها طی سال‌های بعد از جنگ پرداخته می‌شود.

ترکار رتون آدمیرال بازنشسته نیروی دریایی ترکیه، فیلیپ جیرالدی کارشناس امنیتی و افسر سابق سازمان سیا و ریاض قهوه چی مدیر اجرایی بخش تحلیل‌های نظامی موسسه خاور نزدیک و خلیج فارس از جمله افرادی هستند که در این مستند صحبت هایشان در مورد شیوه‌های مختلف نیروهای نظامی در دریا پخش خواهد شد.

همچنین در این قسمت به تجربه های جدید از مبارزات و درگیری‌های دریایی در منطقه نیز اشاره می‌شود.

سومین قسمت «آب های جوشان» برای پخش از شبکه افق در روز دوشنبه 9 آذرماه ساعت 21 در نظر گرفته شده و تکرار آن هم در ساعت های 9.30 و 14.30 روز بعد به روی آنتن می رود
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس