کد خبر 502686
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

نايب رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه نظارت شوراي عالي امنيت ملي و کميسون امنيت ملي بر برجام تضادي با هم ندارند گفت: بيشتر شدن نظارت ها اشکالي ندارد و حتي نتايج نظارت ها مي توانند با هم متقاطع شوند.

به گزارش مشرق، منصور حقيقت پور با اشاره به نظارت کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس همچنين کميته اي در شوراي عالي امنيت ملي بر برجام گفت: اين نظارت ها تضادي با هم ندارند و بيشتر شدن نظارت ها اشکالي ندارد .

نماينده مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: تصور نمي کنم شوراي عالي امنيت ملي مانند کميسيون امنيت ملي در زمينه نظارت بر برجام کار ميداني کند؛آنها مسايل را کلان خواهند ديد اما ما عملياتي کار مي کنيم.

حقيقت پور با اشاره به اينکه کميسيون امنيت ملي در راستاي نظارتش بر برجام از سازمان هايي از جمله کشتيراني،هواپيمايي و وزارت نفت در راستاي برجام توضيحاتي خواهد خواست افزود: اين در حالي است که شوراي عالي امنيت ملي به صورت کلان به بررسي مسايل مربوط به برجام خواهد پرداخت.

وي افزود: هر 6 ماه گزارش هايي را از دستگاه هاي مختلف دريافت و آن را براي تصميم گيري به صحن علني مجلس ارايه خواهيم کرد. در همين راستا از دستگاه هاي ذيربط در برجام از جمله وزارت اقتصاد،وزرات دفاع، بانک مرکزي،کشتيراني و هواپيمايي، به نوبت گزارش هايي را به صورت ماهانه در مورد اجراي برجام ، تحريم ها و نظارت ها درخواست خواهيم کرد.

نايب رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه با اشاره به اينکه بازديد اعضاي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از تاسيسات هسته اي نطنز به نوعي آغاز نظارت هاي مجلس بر نحوه اجراي برجام بود گفت: اين بازديدها ادامه خواهد داشت.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس