کد خبر 501666
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

سرمربی هلندی شیاطین سرخ بار دیگر از کاپیتان تیمش حمایت کرد.

به گزارش مشرق، وین رونی که فصل پر فرازونشیبی را سپری می‌کند از سوی برخی کارشناسان مورد انتقاد است که دچار اُفت شدیدی شده‌ است. در این بین روی کین، هافبک پیشین شیاطین سرخ هم به صف منتقدین اضافه شده و پس از تساوی بدون گل منچستریونایتد مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که مدعی شد کاپیتان منچستر در شکل و فرم خوبی نیست.

لوئیز فن‌خال در کنفرانس خبری‌اش در پاسخ به این پرسش که «اگر وین رونی کاپیتان تیم‌تان نبود، آیا باز هم او را در ترکیب اصلی قرار می‌دادید؟»، گفت: بله، البته که رونی را انتخاب می‌کردم. وین در زمین خیلی تلاش می‌کند و همکاری فوق‌العاده‌ای در میدان دارد. از این رو به عنوان مربی از رونی خیلی راضی هستم.

وی افزود: البته مربی هیچگاه از فرم و شکل بازیکنانش به طور کامل رضایت ندارد و بازیکن هم همیشه نمی‌تواند در بالاترین سطح خود باشد. به هر حال من می‌خواهم چه تیمم و چه بازیکنانم به صورت انفرادی در بهترین وضعیت خود باشند. البته که می‌توانید از بازیکنان، تیم و یا مربی انتقاد کنید، ولی شما باید بحث منطقی کنید، نه اینکه قضیه را شخصی کنید.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه حمایتش از مهاجم تیمش که در در فصل جاری لیگ برتر تنها دو گل به ثمر رسانده است، تصریح کرد: در حال حاضر رونی در پست مهاجم بازی نمی‌کند و مارسیال در واقع مهاجم نوک ماست، ولی احتمال اینکه در بازی‌های پیش‌روی‌مان از وین در پست مهاجم نوک استفاده کنیم، وجود دارد. اینکه بازیکنان را در چه پستی مورد استفاده قرار بدهیم به فرم و شکل آنها ربطی ندارد و بر اساس برنامه بازی‌مان تصمیم می‌گیریم که از چه بازیکنی و در چه پستی استفاده کنیم.

فن‌خال که شاگردانش امشب (شنبه) در دیداری حساس از هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف لسترسیتی می‌روند، تأکید کرد: ما لستر را آنالیز می‌کنیم و سپس بر اساس فرم و شکل بازیکنان‌مان، میزان خستگی هر یک از آنها و نحوه ریکاوری‌شان ترکیب را انتخاب می‌کنیم. ما دو روز پس از بازی با آیندهوون باید به مصاف لسترسیتی صدرنشین برویم. به هر حال برای این بازی هم به جنبه‌های مختلفی که عنوان کردم، توجه می‌کنم و تصمیمات زیادی را بر اساس آن خواهم گرفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس