روزنامه انگلیسی تلگراف نوشت که روسیه تحرکات نظامی و دیپلماتیکی را برای اقدام ترکیه در ساقط کردن جنگنده سوخوی این کشور در حریم هوایی سوریه در نظر گرفته است.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی تلگراف در مطلبی با طرح این پرسش که "واکنش روسیه به اقدام ترکیه چه خواهد بود؟" نوشت: ساقط شدن جنگنده سوخوی روسیه توسط ترکیه به مثابه صدمه دیدن گسترده ستاد ارتش روسیه نیست.

این روزنامه با اشاره به اینکه روسیه پس از ساقط شدن جنگنده سوخو بالگردهایی را به منطقه اعزام کرد، می افزاید: رسانه های روسیه از دقایق اولیه ساقط شدن سوخو به پوشش آن پرداخته و به ایجاد تشکیک و یا موضوع دیگری نپرداختند.

تلگراف اضافه کرد: تلویزیون دولتی روسیه نیز از ساعات اولیه حادثه به پوشش آن پرداخت.

این روزنامه انگلیسی می نویسد: اقدام نظامی روسیه علیه ترکیه امکان ایجاد جنگ جهانی سوم را فراهم می کند.

تلگراف با اشاره به اینکه روسیه از این پس حملات خود را به گروه های مورد حمایت ترکیه در سوریه افزایش می دهد، نوشت: روسیه واکنش های دیپلماتیکی را برای ترکیه در نظر گرفته است که نخستین آن لغو سفر سرگئی لاوروف به آنکارا بود.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور  روسیه  روزسه شنبه نسبت به  خبر مربوط به زدن  جنگنده روسی  سوخو 24  در  مرز  ترکیه - سوریه  واکنش نشان داد.

پوتین  سقوط  بمب افکن روسیه را  ضربه ای  از پشت نامید که حامیان تروریسم وارد کردند.

وی متذکر شد که ترکیه به جنگنده روسیه ضربه زد  هر چند فدراسیون روسیه درباره  هشداردهی  چنین مواردی با آمریکا به توافق رسیده بود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    هیچی فقط میسوزه مثل شماها..خخخخخخخخخخ
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    ببینیم و تعریف کنیم به موقع میفهمی کی میسوزه عجله نکن خنده های شما وطن فروشهای خودباخته به زودی به گریه تبدیل خواهد شد زنده باد مردان آزاده از هر دین و مذهب و قومیت جاوید ایران مستقل و آزاد مرگ بر امریکا و امریکا پرستان
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    خواب خرگوشی که میگن همینه...پاشو رسیدیم خخخخخخ
  • حسین ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    کسی که داره میسوزه و تا ابد هم خواهد سوخت شما هستی و امثال شما ... تا ابد حسرت امریکا و زندگی امریکایی رو بر دلت خواهیم گذاشت وطن فروش منافق
  • سید ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    من جای پوتین بودم دستور می دادم مقبره پادشاه عثمانی رو که توی ترکیه قرار داره بمباران کنن و بعد بگن ببخشید اشتباه شد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس