کد خبر 500229
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

مدیر برنامه های بهنام صفوی در خصوص اینکه در برخی رسانه ها شایعه شده بود، بهنام صفوی در “کما ” است گفت: معنای “افت هوشیاری” با “کما از زمین تا آسمان متفاوت است و به جرات می‌گویم، بهنام صفوی از دیشب تا کنون، هیچ وقت کما نبوده و فقط دیشب سطح هوشیاری‌اش به شدت پائین آمده بود.

به گزارش مشرق، میلاد لطیفی، مدیر برنامه های بهنام صفوی در خصوص آخرین وضعیت بهنام صفوی  به آوای ایرانیان گفت:  بهنام صفوی دیشب تا آخر وقت بیمارستان بوده و هم اکنون مرخص شده و در منزل خودش مشغول استراحت است و البته تا  ۴۸ ساعت آینده به هوشیاری کامل دست می‌یابد.

وی ادامه داد: بهنام دیشب به خاطر وضعیت ضعیف جسمانی اش و فشار زیادش و همچنین کپسول شیمی درمانی که مصرف میکند، ناخودآگاه سطح هوشیاری اش پائین آمد که به اصطلاح به یک بیهوش شدن معمولی دچار می‌شود و پزشکان چون با تزریق داروهای ضد تشنج و خواب آور سعی در بهبود اوضاع میکنند و تا ۴۸ ساعت آینده این داروها اثرات خود را از دست میدهد و بهنام صفوی به هوشیاری کامل می‌رسد.

وی در پایان در خصوص اینکه در برخی رسانه ها شایعه شده بود، بهنام صفوی در "کما ” است گفت: معنای "افت هوشیاری” با "کما از زمین تا آسمان متفاوت است و به جرات می‌گویم،  بهنام صفوی از دیشب تا کنون،  هیچ وقت کما نبوده و فقط دیشب سطح هوشیاری‌اش به شدت پائین آمده بود.

منبع: آوای ایرانیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس