کد خبر 500011
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

دبیرکل حزب موتلفه اظهار داشت: دولت مجری انتخابات است و به هیچ وجه نباید وارد رقابت‌‌های جناحی و سیاسی شود

به گزارش مشرق، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به برنامه وحدت اصولگرایان برای حضور در انتخابات دهم مجلس و تشکیل سامانه وحدت گفت: با توجه به جلسات و ارتباطاتی که بین اصولگرایان از چند ماه پیش به این طرف برگزار شده الآن شرایط اصولگرایان برای رسیدن به ائتلاف نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است اکنون امیدواری به ائتلاف اصولگرایان در حال حاضر بیش از سال‌های گذشته است و همه اصولگرایان این ضرورت ائتلاف را درک کرده‌اند و می‌دانند چاره‌ای جز این امر برای رقابت جدی در انتخابات با رقبایشان پیش پایشان نیست و بر اساس همین ضرورت برای نزدیک شدن سلیقه‌های اصولگرایی شرایط فعلی ما قطعاً بهتر از گذشته است.

حبیبی با اشاره به عدم لزوم ورود جامعه مدرسین به مصادیق انتخابات مجلس اظهار داشت: بودن جامعه مدرسین برای تقویت وحدت اصولگرایان یک اثر کاملاً مشخص دارد و مورد توجه است، تصمیمات در جامعه بر عهده اعضای آن است، که تصمیم گرفتند در رابطه با مصادیق آنها ورود پیدا نکنند اما به نظر من قطعاً جامعه محترم مدرسین از ایجاد ائتلاف بین اصولگرایان پشتیبانی خواهند کرد.

وی در خصوص برخی صحبت ها مبنی بر ائتلاف آقای لاریجانی با جناح مقابل اصولگرایی تأکید کرد: همه اصولگرایان آقای لاریجانی را قطعاً در جناح‌های اصولگرا می‌دانند و ما ایشان را یک اصولگرا می‌دانیم، و جایگاه وی در سمت و سوی اصولگرایی است نه اصلاح  طلبی.

حبیبی در پایان با تأکید بر عدم ورود دولت به رقابت انتخابات خاطر نشان کرد: دولت حق ورود در رقابت‌های انتخابی را به هیچ وجه ندارد ، وقتی این حق را ندارد نزدیک شدن یا دور شدن به یک جناح در موضوعات انتخاباتی موضوع نادرستی است، دولت مجری انتخابات است و به هیچ وجه وارد رقابت‌‌های جناحی و سیاسی نباید بشود.

وی همچین گفت: ما با تمام ظرفیتمان در مؤتلفه اسلامی و سایر گروه‌های اصولگرایی به دنبال ائتلاف و وحدت هستیم و بدون سهم‌خواهیم هم این ظرفیتمان را به کار می‌بریم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس