کد خبر 499161
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

نرم‌افزار اندرویدی «کابوس اسرائیل» توسط یک دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی، برای آشنایی با توان موشکی جمهوری اسلامی ایران طراحی شد.

 به گزارش مشرق، ارشیا بادی، دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی هدف خود از طراحی این نرم افزار را آشنایی با توان موشکی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با این نرم افزار، اقشار مختلف مردم به سادگی می توانند آگاهی خود را نسبت به توان موشکی کشور افزایش دهند.
 
وی اظهار داشت: در این نرم افزار به صورت یک به یک موشک های کوتاه برد، دور برد و میان برد همراه با تصاویر شرح و مشخصات آنها ذکر شده است. همچنین این نرم افزار دارای کلیپ های تصویری از پرتاب انواع موشکها، شهر موشکی ایران و گالری تصاویر است.
 
بادی با بیان اینکه نرم افزارهای جدیدی در قالب این نرم افزار نیز در دست طراحی و ساخت است، اظهار داشت:  نرم افزار کابوس اسرائیل، طرح اولیه ای است که با مرور زمان به روز رسانی می شود.
 
وی با بیان اینکه استفاده از این نرم افزار رایگان است، عنوان کرد: این نرم افزار به صورت کاملا رایگان و آزاد منتشر خواهد شد. هدفم از طراحی این نرم افزار مالی نبوده است.
 
بادی با اشاره به تشکیل گروهی تحت عنوان «هوشمند سازان پیشرو» گفت: امیدواریم که بتوانیم هر ۱۴ روز یک نرم افزار با امکانات و قابلیت های متنوع در موضوعات مذهبی و به خصوص معرفی دستاورد ها و قدرت دفاعی کشور تولید کنیم.
 
چندی پیش از این نرم افزار توسط همسر شهید حسن طهرانی مقدم رونمایی شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس