کد خبر 498943
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در حال مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد که سازندگان اثر با توافق اولیه با دفتر پخش فیلمیران تصمیم دارند فیلم را برای نوروز 95 اکران کنند.

به گزارش مشرق، تدوین فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه‌ترین فیلم ابراهیم حاتمی‎کیا توسط مهدی حسینی‌وند  به اتمام رسیده است و هم اینک آماده سازی بخش های جلوه های ویژه بصری که بخش بسیار مهم و حساسی برای فیلم اخیر حاتمی کیا به شمار می آید در حال انجام است. با اتمام تدوین فیلم تعدادی از افراد موثر در ساخت فیلم به تماشای آن نشستند.

براساس پیگیری ها فیلم برای مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران به نمایش درآمده و توافقات اولیه برای پخش فیلم توسط این دفتر پخش انجام شده است. گروه سازنده در تلاش هستند با رونمایی فیلم در جشنواره فیلم فجر فیلم را برای اکران نوروز 95 آماده نمایش سازند.

براساس شنیده ها فیلم اخیر حاتمی‌کیا نقدی جدی بر عملکرد دولت دهم است و فعالیت برخی از نزدیکان احمدی نژاد را مورد توجه قرار داده است در این فیلم مسئله اختلاس در این دولت، نظام بانکی و تامین اجتماعی همچنین عملکرد معاون اجرایی دولت دهم و فرد مورد وثوق احمدی‌نژاد که هم اینک در بازداشت به سر می‌برد مورد توجه قرار گرفته است. فیلم علاوه بر نقد اجتماعی نگاه سیاسی به مسایل جامعه دارد.

هم اینک سید هادی‌اسلامی در حال آماده سازی بخش های مربوط به جلوه های ویژه بصری است و موسیقی متن فیلم را کارن همایون‌فر می‌‌سازد.

تازه‌ترین ساخته حاتمی‌کیا (بادیگارد) مضمونی اجتماعی دارد و همان طور که از نام آن مشخص است درباره محافظی شخصی است. نقش محافظ شخصی را پرویز پرستویی بازی می‌کند و از یکی از شخصیت‌های مهم نظامی محافظت می‌کند اما با کمی تأمل به این مهم پی می‌برد که این شخصیت بیشتر به فکر منافع شخصی خود است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و به همین دلیل محافظت از شخصیت مهم نظام را کنار می‌گذارد و از یکی از شخصیت‌های هسته‌ای محافظت می‌کند.

بنابراین گزارش فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» در ایام ماه مبارک رمضان آغاز شد و با ضبط سکانس‌های شبانه در عید غدیر به پایان رسید.

در این فیلم طبق آخرین لیست ارائه شده بازیگرانی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دکتر محمود عزیزی ، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سید احسان امانی، کامران نجف‌زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز نارویی، سیامک سالاری و … با همراهی: پریوش نظریه هنرمند خردسال: کیمیا حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • احمدخواجوند ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    حالا كه پاي دولت دهم در كاره دستور ميدهد كه كليه هزينه هاي اين فيلم را دولت بپردازد وهرچه زودتر هم تمام شود تاقبل از انتخابات 96
  • اسفندیار ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    احمدی نژاد زنده است احمدی نژاد همیشه زنده است احمدی نژاد هرگز نخواهد مرد احمدی نژاد پایدار است
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    متاسفم برای حاتمی کیا که به جرگه سیاست زده ها پیوسته! حالا ببینیم بعد از دولت 11 هم فیلم انتقادی از انها می سازد یا ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس