گروه هکرهای ناشناس از برنامه ریزی داعش برای انجام اقدامات تروریستی در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی "اینترنشنال بیزینس تایمز" نوشت گروه هکرهای ناشناس (انانیموس) مدعی شد داعش اقدام های تروریستی تازه ای را در پاریس و دیگر نقاط جهان برنامه ریزی کرده و قرار است روز یکشنبه به اجرا بگذارد. 

این پایگاه  به نقل از گروه هکرهای ناشناس که تلاش می کند با فعالیت اینترنتی داعش مقابله کند، جزئیات طرحی را منتشر کرده که آن را تهدید مستقیم این گروه تروریستی توصیف می کند. 

بر اساس این گزارش انانیموس روز شنبه اعلام کرد به اطلاعاتی دست پیدا کرده است که از برنامه ریزی داعش برای اجرای اقدامات تروریستی در پاریس ، آمریکا ، اندونزی ، ایتالیا و لبنان حکایت دارد. انانیموس اعلام کرده است همه این اقدام های تروریستی برای یکشنبه برنامه ریزی شده اند. این گروه با انتشار بیانیه ای گفت اطلاعاتی را بدست آورده که نشان می دهد داعش می خواهد حملاتی آنی را در پایتخت فرانسه انجام دهد. 

انانیمس همچنین اعلام کرد داعش برنامه ریزی می کند برنامه "دبلیو دبلیو ای سروایور سریز" (WWE Survivor Series) را که قرار است روز یک شنبه ساعت 7 و 30 دقیقه ی عصر در سالن فیلیپس در شهر آتلانتا برگزار شود، هدف قرار دهد. 

در بیانیه انانیموس فهرستی از اهداف بالقوه آمده و افزوده است: « هدف (از انتشار این بیانیه) اطمینان از این نکته است که همه دنیا و یا دست کم افرادی که در این برنامه ها شرکت می کنند، از تهدیدها و احتمال وقوع حمله آگاهی داشته باشند. هدف دیگر اطمینان از این است که به داعش بفهمانیم دنیا از اقدام های آنان آگاه است و باید این اقدام های تروریستی را لغو کند. "

گروه هکرهای ناشناس در بیانیه خود مدعی شد: « می خواستیم مخفیانه باقی بمانیم و فقط به مسئولان ذیربط گزارش بدهیم تا آنان اقدام کنند؛ اما وقتی مسئولان امر توجهی نمی کنند انانیموس باید وارد عمل شود. "

این گروه اینترنتی افزود: « اسنادی را در اختیار ام آی فایو (سازمان جاسوسی داخلی) انگلیس ، سازمان سیا و پلیس اف بی آی آمریکا و دولت استرالیا قرار داده ایم؛ اما قصد نداریم این اسناد را برای عموم منتشرکنیم. زیرا اگر این اسناد در اختیار عموم قرار گیرد همه خواهند گفت تقلبی است و به آن اهمیت نخواهند داد." 

انانیموس هفته گذشته ضد داعش اعلام جنگ کرد و قول داد در قالب عملیات پاریس، فعالیت اینترنتی این گروه تروریستی را رصد کند. پس از آن ، این گروه اینترنتی دستورالعمل هایی را برای آنهایی که تمایل دارند در عملیات شرکت کنند منتشر و ده ها هزار حساب توئیتری وابسته به داعش را شناسایی کرد. داعش هم به تهدیدهای انانیموس پاسخ و هشدار داده است دست به اقدام تلافی جویانه می زند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس