کد خبر 498687
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سیستان و بلوچستان و با همکاری مرزنشینان غیور در جوار مرزهای شرقی کشور، یک تیم تروریستی با ضربه اطلاعاتی، منهدم شد.

به گزارش مشرق، معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات افزود: این تیم تروریستی که در راستای اهداف استکبار جهانی و متحجرین منطقه فعالیت می‌کرد قصد داشت با انفجار بیش از 150 کیلوگرم مواد منفجره در قالب 10 بمب، مسیرهای مواصلاتی مرزی در مناطق عمومی راسک - ایرانشهر را نا امن سازد.

این مقام امنیتی افزود: با عنایت الهی ضمن انهدام این تیم تروریستی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عوامل ترور کارمندان ثبت احوال و معلمان استان نیز بازداشت شدند.

وی گفت: همچنین با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) تیم تروریستی گروهک‌های ضدانقلاب که با هدف اقدامات تروریستی و خرابکارانه وارد کشور شده بود در آذربایجان غربی منهدم شد.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات تصریح کرد: مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از این تیم تروریستی کشف شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    چطور ممکنه سیستم امنیتی ایران که ریز ترین چیزها از زیر دستش در نمیره موروازماست بیرون میکشه میتونه چنین چیزایی رو کشف کنه ولی نمیتونه جلوی ورود کامیون کامیون مواد مخدر و مشروبات الکلی و ماهواره و تریلی تریلی اجناس قاچاق رو بگیره؟ کجای کار ایراد داره؟ ضعف قضائیه ضعف امنیتیه یا ضعف قانون؟
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 0
      اتفاقا زیاد‌گرفتن
  • رضا ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    اولا به مشرق میگویم خبر به این مهمی باید سرتیتر خبرهایتان باشد و بالید به وزارت اطلاعاات که طبق فرمایش امام خامنه ای وزارت اطلاعات چشمان بیدار نظام و پشتیبان ملت است و مادر تمام دستگاه های اطلاعاتی است در جواب دوستمون که میگویند مواد مخدر می آید اولا بنده در دستگاه قضا هستم وزارت اطلاعات وظیفه امنیتی داره و به جرایم امنیتی رسیدگی میکنه در کناره آن میزان ضرباتی که به مواد مخدر و مشروبات میزنه وزارت اطللاعات اول نه دستگاه های دیگر بیشترین ضرباتی که قاچاقچیان خوردند از وزارت اطلاعات و دادستان کل کشور و آقای اژه ای هم تشکر کردند از وزارت اطلاعات دوما درمورد مواد مخدر نمیتونند صبح تا شب بزرگواران کارکنند این بزرگواران گزارشش به نیروی انتظامی میدهند که اون نهاد باید برخورد کنه اما متاسفانه کم برخورد میشه درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات
  • پری ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    درود بر مردم دلاور بلوچ.
  • زند باد رهبری ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    زنده باد ایران - زنده باد ایران - زنده باد ایران . زنده باد رهبری. زنده باد راه شهیدان.
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    دوست ناشناس مساله مشروب و ماهواره تا این حد حساس نیست که تمام ارگانها رو مشغول کنه
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 0
      حساسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس