کد خبر 498564
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

گروه تروریستی داعش این بار قصد دارد با ادعای قتل عام شهروندان ژاپنی، میان مردم رعب و وحشت ایجاد کند.

به گزارش مشرق به نقل از کریستین تودی، گروه تروریستی داعش ادعا کرد در حال برنامه ریزی برای قتل عام همه شهروندان ژاپنی است و قصد دارد عملیات خود را در بنگلادش – یکی از کشورهای متحد آمریکا در آسیای جنوبی – گسترش دهد.

این گروه تروریستی همچنین اعلام کرد قصد دارد کنترل یک پایگاه نظامی در عراق را بر عهده بگیرد. همه این هشدارها، حملات و اهداف گروه تروریستی داعش در آخرین نسخه مجله "دابق" این گروه -- که روز چهارشنبه منتشر شد -- ذکر شده است. این مجله 65 صفحه ای شامل اقدامات آینده گروه تروریستی داعش است و اطلاعاتی در خصوص موفقیت این گروه در چندین سلسله عملیات تروریستی ارائه می دهد. 

به نوشته مجله دابق، گروه تروریستی داعش قصد دارد همه شهروندان ژاپنی را قتل عام و کسب و کار آنها را از بین ببرد. زیرا ژاپن از ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا حمایت می کند. داعش همچنین از بنگلادش به عنوان مقصد بعدی حملات خود نام برده است.

"سامیت گنگولی،" مدیر مرکز امنیت آمریکا و جهان در دانشگاه "بلومینگتون" در ایالت ایندیانای آمریکا در این خصوص گفت: این مسئله به دلیل نزدیکی بنگلادش به هندوستان، بسیار نگران کننده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    در ژاپن کاری نمیتواند بکند چون همه بودا اند و اطلاعات و پلیس و سیستم دفاعی قوی دارند ولی در بنگلادش که مردم فقیر و گرسنه و مسلمان اند و قومیتهای مختلف دارند ممکن است با پول و ترویج ازدواج اجباری و بازی دادن افکار و روحیات جوانان و امور جذاب جنسی بتواند رشد و توسعه پیدا کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس