کد خبر 498417
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

برای تماشای جدال بزرگی که امشب به ساعت ۲۰:۴۵ برای میلیون‌ها ایرانی به صورت زنده پخش خواهد شد، بسیاری از مردم اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی و جنوبی هزینه قابل توجهی پرداخت می‌کنند.

تخمین هزینه تماشای ال‌کلاسیکو
به گزارش مشرق، دو کشور چین و امارات به عنوان خریداران اصلی حق پخش تلویزیونی ال‌کلاسیکودربی 263 معرفی شده‌اند و حق دارند این تصاویر را به شرط پخش با 7 ثانیه تاخیر به مشتریان درجه دوم بفروشند. بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا مانند کره جنوی، ژاپن، تایوان و تایلند از طریق شرکت‌های بین المللی حق پخش تلویزیونی را خریداری کرده و برای مردمی که پول تماشای این بازی را می‌پردازند، پخش می‌کنند.

شبکه تلویزیونی گلوبال تایلند، دو نوع کارت تلویزیون به فروش می‌رساند و برای نوع گران قیمت خود، صدای گزارشگر را هم اضافه می‌کند و کسانی که کارت تلویزیونی ارزان تر را خریداری کرده‌اند تنها بازی بدونم صدای گزارشگر را خواهند دید.

کسانی که می‌خواهند ال‌کلاسیکودربی را از طریق Movistar Plus تماشا کنند، دو راه ADSL و کابل نوری را پیش روی خود دارند، این افراد باید حداقل 25 یورو برای تماشای حداقل 90 دقیقه بازی فوتبال پرداخت کنند.

کسانی که بیش از دو سال است با وودافون اقدام به خرید اینترنت و کابل تصویری کرده‌اند، می توانند با پرداخت 16 یورو این بازی را تماشا کنند. در غیر این صورت در جریان پخش ال‌کلاسیکودربی دسترسی به لینک مربوط به این بازی نخواهند داشت.

کاربرانی که با Orange TV قرارداد دارند، برای تماشای ال‌کلاسیکودربی باشد 10 یورو به صورت اینترنتی به حساب این کمپانی واریز کنند، در غیر این صورت دسترسی به لینک مربوط به ال‌کلاسیکودربی نخواهند داشت.

در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک اروپایی، مردم برای تماشای ال‌کلاسیکودربی راهی جز رفتن به رستوران‌ها و باشگاه‌های شبانه ندارند، به همین منظور باید از چند روز قبل میز خود را رزرو کرده و خود را برای سفارش‌های اجباری در هر 30 دقیقه یک بار آماده کنند تا میز خود را در این زمان مهم، از دست ندهند. رستوران‌های مهم نیز از یک ماه قبل برای خرید کارت تلویزیون‌های مربوط به پخش ال‌کلاسیکودربی تلاش کرده تا در چنین روزی مشتریان خود را از دست ندهند.

در آمریکای شمالی مالیت 15 درصدی بر کارت تلویزیون اجباری می‌شود و شبکه‌های اینترنتی و رادیویی Bell و راجرز حق پخش تصویری ال‌کلاسیکودربی را به تلویزیون‌های دولتی در کانادا می‌فروشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اروشا ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    بابا صد رحمت به صدا و سیمای خودمون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس