کد خبر 498248
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰

سرمربی بایرن معتقد است علی‌رغم حوادثی که هفته قبل در پاریس رخ داد، بازیکنانش برای از سر گرفتن لیگ حاضر و آماده‌اند. ب

به گزارش مشرق، قبل از بازی فردا شب شالکه مقابل بایرن مونیخ گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر ضعف روحیه بازیکنان ملی‌پوش دو تیم که جمعه شب همراه با تیم ملی آلمان در پاریس حضور داشتند و وحشت ناشی از حملات تروریستی را از نزدیک تجربه کردند مطرح می‌شود.

پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از این دیدار در اینباره گفت:" من با کومان، جروم و توماس صحبت کردم. آنها انسانند و بر آنها مسلما سخت گذشته است. حتی با اینکه هدف حملات قرار نگرفتند، اما از فاجعه‌ای که رخ داده غمگین هستند. با این حال هم اکنون برای حضور در ترکیب بایرن روبراهند و به کارشان ادامه می‌دهند. باید زندگی خودمان را از سر بگیریم. نه تنها من گواردیولا، بلکه باشگاه هم حاضر است برای این منظور هر کمک و حمایتی لازم باشد انجام دهد."

او با اشاره به تاثیر فرزندانش از شنیدن اخبار این حادثه تروریستی افزود:" بچه‌هایم مدام می‌پرسند چرا چرا چرا، چرا چنین اتفاقی رخ داده است. اما فوتبالیست‌های امروز خیلی باهوشند و موقعیت‌شناسی بی‌نقصی دارند و از این لحاظ فشاری روی مربی وارد نمی‌کنند. البته مواجه شدن با چنین حادثه‌ای آسان نیست، نه برای من، نه برای هیچکس. ما انسان هستیم.

وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد پذیرفتن آن سخت است، تحلیل کردن و تفسیر کردن آن سخت است. باید چنین اتفاقاتی ریشه‌یابی شده و راه‌حل‌هایی برایش پیدا کنند؛ چرا که ممکن است تکرار شود. اما ما باید به زندگی‌مان ادامه دهیم. من هفته آینده به رستوران و سینما خواهم رفت و تغییری در روند زندگی‌ام نخواهم داد. این تاکتیک باید در فوتبال هم پیاده شود. باید صد درصد تمرکزمان را روی کارمان بگذاریم. سیاستمداران و نیروهای پلیس حواسشان به امنیت ما هست."


منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس