کد خبر 497705
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اعلام کرد: با حکم قضایی فعالیت موسسه مالی ثامن‌الحجج در این استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع اعلام شد.

به گزارش مشرق، حاجی‌رضا شاکرمی اعلام کرد: به دلیل عدم انجام تعهدات مالی و همچنین کمبود نقدینگی در موسسه مالی ثامن‌الحجج، فعالیت این موسسه در استان البرز با حکم قضایی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

وی تصریح کرد: این تصمیم پس از بررسی حساب‌های مالی موسسه فوق اتخاذ شده و برای اینکه آسیب مالی به سپرده‌گذاران وارد نشود، از ادامه فعالیت موسسه مالی ثامن‌الحجج جلوگیری شد.

این مقام ارشد قضایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه میزان پول مردم در اختیار موسسه فوق است، گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها حدود 200 میلیارد تومان سپرده‌های مالی مردم البرز در اختیار این موسسه قرار داشته است.

شاکرمی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود 10 هزار نفر از شهروندان البرزی در این موسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند؛ هم اکنون تمام اموال غیر منقول موسسه ثامن‌الحجج در استان البرز با حکم قضایی توقیف شده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا فردی هم دستگیر شده است، گفت: تا این لحظه دستگیری نداشتیم، اما دادگاه در حال بررسی کامل پرونده بوده و اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در پایان گفت: موسسه مالی ثامن‌الحجج در البرز 4 شعبه دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • رضا ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    در شهرک اکباتان همین بازی رو سر مردم درمیارن،مدیر عامل موسسه باید پاسخگو باشد
  • محدرضا ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    همه شعب تهران این مشکل رو دارن و پول نمیدن . بانک مرکزی هم که جوابگو نیست
  • علی ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    موسسه ثامن الحجج یکی از قدرتمندترین موسسات با سابقه کاری پایین بوده واز لحاظ توجیحی خود را خوب نشان داده پس مسیر خود را پیدا کرده و در جهت ساماندهی است. از یه طرف مسئولین دائم میگند بخش خصوصی حالا که بخش خصوصی میخواد راه بیفته میگن این موسسه مجوز نداره! خوب بهش مجوز بدین.چرا همه چیز در کشور ما سیاسیه؟! مشتريان محترم به موسسه هجوم نبريم اگر همه درخواست وجه كنن ، بانك مركزي نيز به هدفش ميرسه. صبورباشيم و پشتيبان موسسه
  • حمید ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام,خدا میداند که این موسسه تابه الان هیچ گونه تخلفی,یا خلافی رادرزمینه بانکی نداشته است,اما هستند تعدادی فرصت طلب که هدفشان تخریب این موسسه است,نیروی زحمتکشی که تابه الان با تمام توان در خدمت مردم عزیز بوده اند,حالا واقعا بی انصافی نیست که این گونه درمورد این موسسه به دروغ چیزهایی رانسبت بدهیم,بدونیم که این موسسه هم عین عسکریه ,نام مبارک حضرت رضا (ع)رویدک میکشه وتابه الان هم یارو یاور این. موسسه بوده است,خداوکیلی منطق را روبروی احساسات قرارندهید زود قضاوت نکنیم,یاعلی مدد
  • مهشید ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    اصلا هم نباید حمایت کنیم، این موسسه مخرب و زیان اور است، ما که پولمونو داریم میگیریم
  • بهروز ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    کاش این موسسات که هر روز یکیشون مشکل پیدا میکنه از نام های اسلامی و احساسی استفاده نمی کردند.
  • محسن ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    1
  • امیر ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    خوب شد باز تکذیب شد. چرا با آبروی این موسسات بازی می کنین تکذیبیه تو سایت تابناک هس بخونین لطفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس