کد خبر 497660
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: نمایندگی کی.اف.سی در استان زنجان پلمب شد.

به گزارش مشرق، رحیم حاج نایبی امشب در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان اظهار کرد: به منظور ساماندهی ویترین‌ فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک دستورالعملی از سوی وزرات کشور به همه رده‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این دستورالعمل مربوط به اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها است، تصریح کرد: دراین راستا اقدامات مربوط در استان صورت گرفته است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به فعالیت 34 مجتمع و پاساژ در استان اضافه کرد: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی، بازرسی‌های میدانی اتاق اصناف از مجتمع‌ها و پاساژهای استان زنجان تشدید می‌شود.

این مسئول با ارائه گزارشی از وضعیت واردات در کشور بیان کرد: 50 درصد واردات پوشاک کشور به صورت قاچاق انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از تلفن همراه، پوشاک دومین کالای است که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، اضافه کرد: امید است با تدبیر مسئولان این مشکل به زودی برطرف شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر خرید کالای ایرانی به منظور حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی افزود: در این ماه اخیر نمایندگی کی.اف.سی در استان زنجان پلمب شده است.

این مسئول همچنین با انتقاد از برگزاری شوی لباس‌های خارجی افزود: برگزاری شوی لباس‌های خارجی زیرزمینی خواسته یا ناخواسته فرهنگ برهنگی را در جامعه ترویج می‌دهد که باید از سوی مسئولان فرهنگی و اجرایی اقدام عملی انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: عرضه پوشاک قاچاق و برگزاری شوی لباس در مراکز خصوصی و منازل شخصی افراد انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی با اتحادیه‌های تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پوشاک در راستای جلوگیری از قاچاق کالا در استان افزود: در حال حاضر 34 مجتمع تجاری و پاساژ در زنجان وجود دارد که استفاده از مانکن‌هایی که متناسب با فرهنگ دینی و ملی ما نیست، زیاد است.

این مسئول ادامه داد: در راستای مبارزه با این اقدام بازرسی‌های میدانی اتاق اصناف از این مراکز توسعه یافته است.

حاج نایبی اظهار کرد: از آبان ماه امسال ارائه هر گونه پوشاک با برند خارجی ملزم به داشتن مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول سه ماه 73 مورد از مراکز برگزارکننده شوی لباس در استان زنجان شناسایی شده است، بیان کرد: در راستای مقابله با عرضه کالای قاچاق در استان زنجان، موضوع ساماندهی جمعه بازار در کمیسیون نظارت استان مطرح شد که بر اساس آن پوشاک خارجی قاچاق در این محل جمع‌آوری می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان همچنین با تقدیر از مجموعه قضایی، انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای برخورد با پوشاک قاچاق خارجی افزود: علاوه بر انجام و صدور 84  مورد بازرسی و اخطار ، هشت مورد اخطاریه به واحدهایی که که فرهنگ برهنگی را در جامعه ترویج می‌دادند، داده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    چرا؟ چون دارند کرغ می پزند جای گوشت های آشغال و فاسد همبر و سوسیس و کالباس رستوران های دیگه قرار نیست چون آمریکا بد شد هرچی متصل به اون هم بد باشه اگه اینطوریه!! : ماهواره (شیی که دور سیارات میگرده نه کانال) اینترنت واکسن تلویزیون تلفن خودرو برق و هزاران هزار فناوری نوینی که در غرب متولد شده الان باید اخ! باشند (همین تفکری که داعش و ... دارند ولی ازش استفاده می کنند!!!) اگه هم قرار به استفاده صحیح باشه خوب KFC حلال که یه برند ترکی هست یا کلا استفاده آزاد از KFC و ایده پخت مرغ صنعتی و ارزان و رسوندن مرغ ارزان به مشتری های کم درامد و افزایش کیفیت و ارزش غذایی طبقه تهی دست واقعا خیلی هم خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس