کد خبر 497203
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

در ادامه تلاشهای گروه تروریستی تکفیری داعش برای نفوذ به مناطق غربی شهر سامراء واقع در استان صلاح الدین عراق، روز گذشته تروریستهای این گروه 5 فروند موشک کاتیوشا به سمت مواضع نیروهای مدافع شهر شلیک کردند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه تلاشهای گروه تروریستی تکفیری داعش برای نفوذ به مناطق غربی شهر سامراء واقع در استان صلاح الدین عراق، روز گذشته تروریستهای این گروه 5 فروند موشک کاتیوشا به سمت مواضع نیروهای مدافع شهر شلیک کردند.

شلیک موشک به غرب سامرا+تصاویر

بنابر این گزارش، هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این حمله گزارشی منتشر نشده است. طی یک ماه اخیر نیروهای داعش تلاشهای مکرری را برای نفوذ به شهر سامراء انجام داده اند که با هوشیاری مدافعان با شکست مواجه شده و طی درگیریهای بوقوع پیوسته صدها تن از اعضای داعش به هلاکت رسیده و حملات آنها بطور کامل دفع شده است.

شلیک موشک به غرب سامرا+تصاویر

شلیک موشک به غرب سامرا+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    لعنت بر آمریکا و دولت فرانسه و دولت انگلیس و دولت آل سعود و آل خلیفه و رژیم حرامزاده صهیونیستی و مزدوران داعشی و تکفیری آنها مرگ بر مکتب جهنمی استکباری جنایتکار آمریکا و صهیونیسم و پیروانش لعنت بر آمریکا و نتانیاهو و معاون نتانیاهو و رژیم حرامزاده صهیونیستی و همه صهیونیستهای حرامی جنایتکار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و تمام صهیونیستهای جنایتکار جهان و مرگ بر دولت آل سعود عربستان و بر دولت آل خلیفه بحرین و بر دولت آل شیخ قطر و بر دولت آل اردوغان ترکیه و بر دولت آل پادشاه اردن و بر دولت آل سیسی مصر و بر دولت آل کثیف پاکستان و...
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    اینا رو از کجا میارن؟ ساخت کجاست؟ شماره سریالی چیزی ندارن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس