متهم پرونده نفتی گفت: در صورت موافقت دادگاه می‌توانم هماهنگ کنم تا در ساعتی مشخص و ارتباط ویدیو کنفرانسی با شیخ حشر برقرار شود و او به تمام سوالات دادگاه پاسخ دهد.

به گزارش مشرق، بابک زنجانی در ادامه دفاعیات خود به موضوع وام 15 میلیارد یورویی شیخ حشر (شیخ اماراتی) اشاره کرد و گفت: قرار شد فرد مذکور را معرفی کنم و در خصوص اینکه این وجوه را دریافت کرده‌ام یا خیر توضیح بدهم. 

متهم پرونده نفتی افزود: در تجارت آدم‌ها با اعتبار با هم کار می‌کنند و این طور نیست که برای یک مسئله‌ای هزار بار چیزی را امضا کنند. ممکن است همین الان تلفن را بردارم و با کسی صحبت کنم و میلیون‌ها یا میلیاردها تومان پول جابه‌جا شود.

زنجانی افزود: اگر اینگونه نبود وزارت نفت یک میلیارد و 400 هزار یورو را به حساب من نمی‌ریخت. 

وی گفت: این آقا آدم بزرگی است و نمی‌توانم به وی بگویم بیاید در دادگاه حاضر شود و جواب بدهد چرا که او آدم سیاسی و بزرگی است اما می‌توانم دو کار انجام دهم.

متهم پرونده نفتی ادامه داد: نخست اینکه می‌توانم با او هماهنگ کنم و شخصی مورد اعتماد از طرف دادگاه با این آقا جلسه‌ای داشته باشد و تمام سوالات موردنظر دادگاه را پاسخ بدهد. 

زنجانی گفت: دوم اینکه می‌توانم این هماهنگی را انجام دهم که به صورت غیرعلنی و در یک ساعتی مشخص ارتباط ویدیو کنفرانسی با این فراد برقرار شود و سوالات شما را پاسخ بدهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس