روز دوشنبه، عربستان سعودی نیرو و تجهیزات بیشتری به استان جنوبی نجران برای مقابله با عملیات ارتش یمن اعزام کرد؛ استانی که نقاط نظامی‌اش هدف موشک‌های متعدد شده است.

به گزارش مشرق، سرلشگر «محمد علی الشهرانی» از فرماندهان ارتش عربستان مدعی شد که کشورش در صدد است به طور جدی‌تری با ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور مقابله کند.

به گزارش «المشهد الیمنی»، الشهرانی گفت: عربستان در صدد است نوع جدیدی از برخورد را با حوثی‌ها و پیروان علی عبدالله صالح (رئیس جمهور مخلوع) در پیش بگیرد. دیگر زمان فرصت‌ها گذشت و بازدارندگی مقابل کسانی که جرأت می‌کنند به مرزهای کشور تجاوز کنند، ادامه خواهد یافت.

این فرمانده عربستانی در حالی ارتش یمن را تهدید می‌کند، که روز گذشته مواضع نظامی متعدد این کشور از جمله «سقام» در نجران، پایگاه «قزع» در «الخوبه» در جازان و پایگاه «المهدف» در «الطوال» در جازان هدف موشک‌ها و راکت‌های متعدد یمنی‌ها قرار گرفت.

روز دوشنبه (دیروز) عربستان تجهیزات بیشتری به جنوب فرستاد. منابع سعودی و یمنی متحد با ریاض نوشتند که ادوات و تجهیزات و سلاح‌های سبک و سنگین بیشتری به جنوب عربستان ارسال شد.

سرتیپ «عقاب غازی» از فرماندهان ارتش سعودی گفته بود  که نیروهای جدید، نیروهای گردان 33 هستند که برای کمک به نیروهای جنوب اعزام شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس