کد خبر 496640
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

هافبک اسپانیایی چلسی می گوید نتایج چلسی خواب را از سر او برده و باعث ناراحتی شدید او شده است.

به گزارش مشرق، سسک فابرگاس که مدت ها در آرسنال بازی کرد پس از چند سال بازی در بارسلونا به چلسی آمد و با این تیم به قهرمانی در لیگ و جام اتحادیه رسید ولی در این فصل در لیگ برتر بازی های پرانتقادی را داشته است.

فابرگاس درباره پیشنهاد رئال به او و پیوستن به چلسی گفت: رئالی‌ها در دوره های مختلف با من تماس گرفتند. البته این پیشنهاد هیچ وقت به صورت جدی مطرح نشد و به همین دلیل، هیچ گاه قراردادی منعقد نشد و توافقی نداشتیم. انتقال به چلسی، یک اتفاق معمولی در فوتبال بود. اتفاقات در فوتبال بسیار سریع تر از آن چه که مردم فکر می کنند، رخ می دهند. روز ها جلو می روند و شما با مربی ها و بازیکنان صحبت می‌کنید و ناگهان فردا، همه چیز متفاوت می شود و همه اتفاقات و افراد را فراموش می کنید.

او درباره شرایط چلسی ادامه داد: وقتی که شما برنده نمی‌شوید مردم هر حرفی می‌زنند ولی وقتی پیروز می‌شوید، همه چیز عالی است. زمانی که ما برنده نمی شویم، بدیهی است که شرایط برای همه در باشگاه سخت می‌شود. ولی ما بازیکنان، هواداران و مربی، می‌خواهیم با همدیگر از کنار این مرحله سخت عبور کنیم. هیچ کس نمی‌تواند در این برهه برای ما کاری کند و این خودمان هستیم که باید در مسیر صحیح بار دیگر قدم برداریم.

او در ادامه گفت: هر چه زودتر باید به روند برد بازگردیم و بتوانیم شرایط را تغییر دهیم. البته همچنان در لیگ قهرمانان اروپا شانس جلو رفتن داریم ولی باید در لیگ برتر نیز وضعیت خود را بهبود ببخشیم. من در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مورینیو را حمایت کرده‌ام و می‌گویم او لایق حمایت صددرصد است. ما خوب بازی نمی‌کنیم ولی این دلیلی نیست که همه مشکلات به خاطر سرمربی است. ما در درجه اول می‌خواهیم که چلسی پیروز شود. ما خواستار این هستیم که باشگاه در بالاترین نقطه باشد و بازیکنان و مورینیو نیز همراه ما باشند، زیرا روزهای سختی را اخیرا سپری کرده‌اند. در این روزها نتایج چلسی خواب را از سر من برده و نمی‌توانم به این مسائل فکر نکنم. انتظار این نتایج را نداشتیم و این نتایج حتی در زندگی شخصی ما نیز تاثیر گذاشته است.

هافبک اسپانیایی در ادامه گفت:‌ من در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری تشنه موفقیت و کسب جام هستم. سال قبل توانستیم دو قهرمانی را با چلسی کسب کنیم و این فصل به دنبال این هستم که باز هم قهرمانی های دیگری را تجربه کنم. می‌دانم که زمانی فرا می‌رسد که دیگر این حس را نخواهم داشت. پس تا آن زمان باید بهترین بازی‌های خودم را انجام بدهم و بتواتنم بار دیگر به شرایط خوب برگردم. فصل پیش رو باید بتوانیم بهتر از فصل گذشته بازی کنیم. درست است که سایر تیم‌ها قدرتمندتر شده‌اند ولی ما در واقع باید با خودمان بجنگیم و بتوانیم بهتر باشیم. فصل گذشته با خودم جنگیدم و تلاش کردم بهتر از قبل باشم. اگر همه بازیکنان بتوانند این کار را انجام دهند، این توانایی را داریم که بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان در فصل گذشته دفاع کنیم. کاری که بسیار دشوار است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس