کد خبر 496580
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

شما می توانید با استفاده از این ترفندها ، کامپیوتر خود را از راه دور به وسیله موبایل خود کنترل کنید.

 به گزارش مشرق، مشکلی که امروزه برخی از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند این می باشد که گاهی اوقات ممکن است اطلاعاتی بر روی سیستم PC خود در منزل داشته باشند و در زمانی که خارج از منزل قرار دارند نیاز به این اطلاعات پیدا کنند و بنا به دلایل مختلفی  نتوانند به منزل بازگشته و اطلاعات را کپی کنند.
 
کنترل کامپیوترتان را به دست بگیرید+ آموزش
 
شرکت مایکروسافت برای رفع این مشکل برنامه ای را برای اندروید طراحی کرده است که با استفاده از آن می توانید از طریق اینترنت به اطلاعات کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید.

نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارد که استفاده از آنها می تواند بسیار مفید واقع شود اما یکی از این برنامه ها که می تواند به طور قطع مفید می باشد برنامه Microsoft Remote Desktop است. عملکرد این برنامه به گونه ای است که از طریق اینترنت با برنامه Remote Desktop Connection موجود در سیستم شخصی شما ارتباط برقرار می کند و به شما قابلیت دسترسی به برنامه های سیستم تان را می دهد.
 
کنترل کامپیوترتان را به دست بگیرید+ آموزش

کنترل کامپیوترتان را به دست بگیرید+ آموزش
 
یک ویژگی منحصر به فرد این برنامه حجم آن نسبت به برنامه های مشابه خود و همچنین مدیریت آن است. با استفاده از این برنامه شما می توانید به برنامه های نصب شده بر روی PC خود دسترسی داشته باشید.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس