کد خبر 496462
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به رغم نظارت کميته ارزشيابي مسابقات ليگ برتر، سازمان ليگ و کميته اخلاق فدراسيون فوتبال برخي افراد متمول و به اصطلاح پولدار با هزينه‌هاي چند ميليوني توانمندي تحميل بازيکنان آماتور به مربيان نام آشناي فوتبال ايران را دارند!

به گزارش مشرق، براي اثبات اين ادعا مي‌توان به قدرت نفوذ پدر فوتباليست يکي از بازيکنان تيم‌هاي ليگ برتري اشاره کرد که با صرف هزينه‌اي چند صد ميليوني زمينه قرار گرفتن فرزند خود را در ترکيب اصلي اين تيم فراهم کرده است، در حالي که پيش از اين، بازيکن مذکور در تست‌هاي اوليه بازيکنان مبتدي از گردونه رقابت خارج شده بود و مربي قبلي اين بازيکن را فاقد صلاحيت دانسته بود، اما در حال حاضر اين بازيکن در ترکيب اين تيم ليگ برتري به ميدان مي‌رود!

منابع خبري مدعي‌اند «ع – ج» با حمايت‌هاي مالي پدرش به اندازه‌اي در اين تيم ليگ برتري قدرت گرفته است که نه تنها سرمربي توان برخورد جدي با او را ندارد، بلکه مديرعامل باشگاه هم مجبور است به نوعي در خدمت اين آقازاده فوتبالي باشد.

منابع خبري نزديک به اين باشگاه ليگ برتري مدعي‌اند، اين بازيکن جديد دو فصل قبل به اين تيم معرفي مي‌شود و سرمربي تيم‌‎هاي پايه اين باشگاه، پس از انجام تست اعلام مي‌کند که نيازي به حضور اين بازيکن جوان ندارد. با عوض شدن مربي تيم‌هاي پايه، وي در اين فصل دوباره به اين باشگاه معرفي مي‌شود و با حمايت‌هايي که پدرش انجام داد، توانست به عنوان سهميه زير 23 سال به اين تيم راه و قراردادي با اين تيم امضا کند.

گفته مي‌شود، پدر متمول اين بازيکن هزينه اقامت‌هاي برون مرزي تيم در اردوهاي خارج از کشور را تأمين کرده، به اين شرط که فرزندش در ترکيب ثابت اين تيم قرار داشته باشد، از سوي ديگر آقازاده فوتباليست به چند تن از فوتباليست‌هاي اين تيم اعلام کرده، بزودي با کمک پدر بزرگوارش به تيم ملي هم راه خواهد يافت تا پوشيدن پيراهن تيم ملي را نيز تجربه کند!

منبع: قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    با سلام تازمانی که ما از نام بردن خیانت کاران به مملکت عزیزمان ترس داریم وباحروف الف -با بازی میکنیم وهمیشه حروف الف بای فارسی را متهم میکنیم هیچ وقت به نتیجه نخواهیم رسید یادمان باشد که شفاف نامشان برده وبه مردم معرفی شوند وبجز خداوند از هیچ کس نترسید با تشکر
  • گیل مرد ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    امکان دارد درفوتبال ایران هرچیزی امکان پذیر است شاید به تیم ملی هم رسید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس