کد خبر 496328
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

در حالی‌که ماه‌ها از معرفی علیرضا حیدری به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی به وزارت ورزش و جوانان می‌گذرد، اما همچنان خبری از صدور حکم برای او نیست.

به گزارش مشرق، مدت زیادی از معرفی علیرضا حیدری به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی به وزارت ورزش و جوانان می‌گذرد و در این زمینه این فدراسیون چندین بار این موضوع را ازاین وزارتخانه پیگیری کرده است و حتی چند هفته پیش نیز نامه‌ای را دوباره برای پیگیری این موضوع به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرد، اما همچنان خبری از صدور حکم نیست.

حدود 2 هفته پیش بود که نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه انتخابات فدراسیون تنیس روی میز گفت که نامه فدراسیون برای حکم حیدری در دست بررسی است، با این اوصاف معلوم نیست صدور یک حکم نایب رئیسی به چند ماه یا حتی چند سال زمان برای بررسی نیاز دارد که وزارت ورزش و آن عاجز است.

اگر مشکلی وجود دارد بهتر است این موضوع به مسئولان فدراسیون کشتی و خود حیدری اطلاع داده شود تا حداقل این فدراسیون فرد دیگری را برای این پست مهم و حساس معرفی کند و اگر هم مشکلی نیست پس چرا صدور یک حکم عادی این همه زمان برده است؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس