کد خبر 495452
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

یک عضو اعتماد ملی با بیان اینکه محوریت حزب کارگزاران در جریان اصلاحات یک ادعاست، گفت: اعتماد ملی هیچ محوریت و امتیازی برای هیچ حزب دیگری قائل نیست.

به گزارش مشرق، ابوالفضل شکوری یک عضو حزب اعتماد ملی در خصوص اظهارات محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران مبنی براینکه کارگزاران میان اصلاح‌طلبان از موقعیت فعّال و برجسته‌ و محوری برخوردار است، اظهار داشت: بنده اظهارات آقای عطریانفر را قبول ندارم؛ چراکه ما اصلاً در جبهه اصلاحات حزب محوری نداریم و حرف وی یک ادعاست و هر کس این ادعا را قبول کند، دچار تکبر و خود بزرگ بینی شده است.

وی ادامه داد: من بعید می‌دانم بزرگانی که آدم‌های فرهیخته، ارزشمند و واقع‌گرایی در شورای مرکزی حزب کارگزاران هستند، حرف‌های بی ربط آقای عطریانفر را قبول داشته باشند.

این عضو حزب اعتماد ملی گفت: به نظر بنده آقای عطریانفر به اسم حزب کارگزاران یک اظهارنظر شخصی کرده و چنین ادعایی را برای اختلاف افکنی در جبهه اصلاحات درست کرده است؛ من نمی‌دانم او از کجا مأموریت دارد.

شکوری افزود: آدم احساس می‌کند که او از جایی تحریک شده تا این حرف‌ها را بزند؛ چراکه هر آدم عاقلی با توجه به نیاز به همگرایی در جبهه اصلاحات در آستانه برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی، چنین حرف‌های یاوه و بی ربطی را نمی‌گوید.

وی گفت: چنین اظهاراتی، حرف‌های بی ربط و یاوه از یک سیاستمدار پخته و حزب به قول او "محور" است. اگر هم قبول کنیم که کارگزاران  واقعاً محور باشد، اظهارنظر چنین مطلبی نادرست و آزاردهنده است؛ بنابراین آقای عطریانفر یا دچار توهم هم شده یا از جایی تحریک شده‌اند که این حرف‌های اختلاف‌افکنانه را بین اصلاح‌طلبان بزند و من شدیداً اظهارات نادرست او را رد می‌کنم.

این عضو حزب اعتماد ملی در خصوص اظهارات عطریانفر مبنی براینکه "حزب اعتماد ملی چون به‌شدت متکی به شخصیت‌ محوری یعنی جناب آقای کروبی بود و ایشان بنا به دلایلی در حصر قرار دارند، لذا چندان فعالیت مؤثری از ناحیه این حزب مشاهده نمی‌‌شود"، افزود: حزب اعتماد ملی هیچ وقت دچار تعطیلی و توقف نشده و فعال است و متکی به شخص نیست.

شکوری تأکید کرد: شورای مرکزی این حزب از بیش از 50 نفر تشکیل شده و این شورا حداقل فصلی یک بار اجتماع و جلسه دارد و در شهرستان‌ها عضو دارد. آقای عطریانفر مگر نمی‌داند که در انتخابات ریاست جمهوری آنچه در استان‌ها و شهرستان‌ها به چشم می‌آمد، حضور نیروهای اعتماد ملی بود.

وی تصریح کرد: حزب اعتماد ملی به عنوان یک حزب فعال در صحنه سیاست حضور دارد و در انتخابات نیز شرکت می‌کند و هیچ محوریت و امتیازی برای هیچ حزب دیگری قائل نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج رضوان ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    همتون سروته همین از اصلاحات تا الان چیزی جز وطن فروشی ونفاق در نیومده مشرق میدونم منتشر نمیکنی ولی بزار حرف دل ملیونها ایرانی انقلابی منتشر بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس