خواهر غضنفر رکن‌آبادی گفت: تا کنون خبر قطعی از برادرم به ما نداده اند اما با پایان یافتن کار تعیین هویت دفن شدگان امید ما برای زنده بودن وی افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، خواهر غضنفر رکن آبادی، دیپلمات کشورمان در واکنش به ادعای امیرعبدالهیان مبنی بر اینکه رکن آبادی هنوز زنده است، اظهار داشت: اینکه برادرم زنده است، خبر خوشی برای ماست و امیدوارم این گونه باشد.

وی در ادامه افزود: کار تعیین هویت دفن شدگان در عربستان به پایان رسیده است و نتایج نهایی آزمایش‌های DNA نشان داد که برادر من جزء دفن شدگان در عربستان نبوده است.

خواهر غضنفر رکن آبادی در ادامه گفت: تا کنون خبر قطعی از برادرم به ما نداده اند اما با پایان یافتن کار تعیین هویت دفن شدگان امید ما برای زنده بودن وی افزایش یافته است.

رکن آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اسرائیل به دنبال ایشان بود احتمال می دهیم که وی در این حادثه توسط سرویس های اطلاعاتی آنها ربوده شده باشد.

وی تصریح کرد: اعتراض‌های خود را نسبت به رفتار عربستان در فاجعه منا از طریق انجمن مهاجران الی الله پیگیری کرده و امیدواریم در مجامع بین المللی این پیگیری ها منجر به محکومیت عربستان بشود.

 

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    خدا باسلامت برش گردونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس