کد خبر 495421
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

ورزشکار معلول هیئت جانبازان و معلولان استان تهران قصد دارد در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی حضور پیدا کند.

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به اربعین اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش مردم از اقشار مختلف خود را برای سفر به عتبات عالیات و کربلای معلی آماده می‌کنند تا زیارت اربعین را به جا آورده و پیمانی دوباره با سرور و سالار شهیدان ببندند.

جامعه معلولان و جانبازان ایران نیز همسو و همگام با دیگر اقشار مردم در تدارک اعزام کاروان یا نمایندگانی برای پیاده روی اربعین و عرض ارادات به پیشگاه شهدای کربلا و میثاق دوباره با اهل بیت عصمت و طهارت است.

محمدرضا حسین‌زاده، مدیر روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولان تهران گفت: این هیئت قصد دارد کاروانی برای حضور در مراسم اربعین شهدای کربلا به عراق اعزام کند، اما علاوه بر کاروانی از ورزشکاران جانباز و معلول قرار است بهزاد ساغرچی عضو تیم فوتبال معلولان CP به صورت انفرادی که حامل پیامی برای جهان اسلام و تشیع است، راهی کربلای معلی شود.

وی درباره تصمیم ساغرچی ورزشکار معلول ایرانی برای حضور در پیاده روی اربعین گفت: بهزاد ساغرچی که 28 سال سن دارد با وجود معلولیت شدید تصمیم به حضور در پیاده روی اربعین گرفت و زمانی که برای اخذ روادید سفر به سفارت عراق مراجعه کرد با مساعدت یکی از کارمندان ایرانی سفارت مواجه شد. کارمند ایرانی سفارت وقتی متوجه شد ساغرچی با هزینه شخصی عازم کربلاست تمهیداتی در نظر گرفت تا وی علاوه بر صدور سریع ویزایش، استقرار راحتی در هتلی در کربلا داشته باشد. ضمن اینکه وی به دلیل اینکه مشکل حرکتی دارد صاحب یک ویلچر مجهز هم خواهد شد تا بخشی از مسیر پیاده روی را با کمک ویلچر طی کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس