کد خبر 495210
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به دنبال انفجار بمب و حملات تروریستی جمعه شب در پاریس، احتمال لغو دیدار دوستانه تیم‌های ملی انگلیس و فرانسه قوت گرفت.

به گزارش مشرق، حملات تروریستی که شب گذشته (جمعه) در اطراف ورزشگاه استاده‌فرانس، محل بازی دوستانه تیم‌های ملی آلمان و فرانسه رخ داد، بسیاری از اهالی فوتبال را نگران کرد؛ به طوری که نتیجه بازی و پیروزی 2 بر صفر خروس، جزو کم‌‌اهمیت‌ترین مسائلی بود که به آن اشاره شد. حمله گروهی افراد مسلح به یک سالن کنسرت و یک رستوران، انفجار یک بمب در خارج از ورزشگاه و یکی دیگر در یکی از ورودی‌های استادیوم استاده‌فرانس، تاکنون نزدیک به 150 نفر کشته برجای گذاشته است.

حوادث شب گذشته اکنون مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس را به فکر لغو کردن بازی دوستانه خود با فرانسه انداخته است. این بازی قرار است سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شود.

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده است که قرار است تماس اضطراری میان سران این اتحادیه با همتایان‌شان در فرانسه صورت بگیرد تا در خصوص برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی دو کشور تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.

سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس در این خصوص گفت: مسئله بسیار جدی و غم‌انگیز است. به محض صورت گرفتن تغییر برنامه برای برگزاری بازی سه‌شنبه، ما آن را اعلام خواهیم کرد. ما این موضوع را امروز یا فردا با فدراسیون فوتبال فرانسه مورد بررسی قرار خواهیم داد. اتحادیه فوتبال انگلیس، تأسف عمیق خود را بابت اتفاقات رخ داده در پاریس اعلام و با خانواده قربانیان این رویداد غم‌‌انگیز ابراز می‌دارد.

در شبی که بازی دوستانه تیم‌های ملی فرانسه و آلمان در پاریس تحت‌الشعاع حملات تروریستی و بمب‌گذاری‌های خارج و داخل از ورزشگاه استاده‌فرانس قرار گرفت، تیم ملی انگلیس در شهر آلیکانته اسپانیا در دیداری دوستانه‌اش برابر شاگردان ویسنته دل‌بوسکه با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس