امیر جعفری این عکس را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت : «لعنت به حامیان داعش»

گروه بین الملل مشرق- با گذشت چند ساعت از حملات خونین تروریستهای تکفیری داعش به مراکز تجمع شهروندان پاریسی، موجی از واگنشهای منفی علیه این حنایت همچنان ادامه دارد. در همین راستا، امیر جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان با انتشار تصویری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت : "لعنت بر حامیان داعش"

امیر جعفری در اینستاگرام:لعنت به حامیان داعش+تصویر

لازم به ذکر است که گروه تروریستی تکفیری داعش از زیرمجموعه های شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده است که توسط سازمانهای جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل تاسیس شده و اعضای آن را اتبا کشورهای مختلف جهان بویژه عربستان سعودی، چچن، ترکیه و تونس تشکیل می دهند. بنابر اسناد منتشر شده در مطبوعات ترکیه، تدارکات نظامی و غیر نظامی این گروه مستقیما توسط سازمانهای جاسوسی ترکیه و عربستان و اردن به مناطق تحت اشغال داعش ارسال می گردد.

امیر جعفری در اینستاگرام:لعنت به حامیان داعش+تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    1 0
    وقتی صدها هزار نفر از مردم عراق و سوریه و لبنان و افغانستان و پاکستان و یمن و سودان و ... سلاخی میشن چرا کسی واکنش نشون نمیده؟ اما تا تو یه کشور مرفه نشین و ثروتمند یک هزارم این عدد کشته میشن همه میان محکوم میکنن؟ یعنی فرانسویا فقط آدمن؟ یا خون اروپاییها رنگین تره؟ آیا این محکوم کردنا برای خودشیرینی و جلب توجهه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس