کد خبر 495028
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۲

«محمدرضا دهقان» دو روز قبل و «میثم مُدواری» اواخر هفته ی گذشته، در «عملیات محرم» جاودانه شدند. آنان برای رسیدن به این مقام بلند، پس از خدا، از یارانِ شهیدشان مدد خواستند و سرانجام به آنان دست دادند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، طی چهار سال گذشته، ده ها نفر از فرزندانِ بسیجی «حضرت روح الله» در دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، شربت شهادت نوشیدند. بسیاری از دوستانِ این شهیدان، با خونِ رفقای خود عهد کردند که سلاحشان را بر زمین نگذارند و از آن میان، گروهی نیز بر عهد خود اصرار کردند و علی رغم تمامی مشکلات و موانع، پای در مینه ی میدان نهادند و سرانجام به خواسته ی خود رسیدند که چیزی نبود جز وصال یاران شهیدشان.
آن چه پیش رو دارید، تصاویر دو شهیدِ «مدافع حرم» است که طی چند روز گذشته، در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» خلعت شهادت پوشیدند. «محمدرضا دهقان» دو روز قبل و «میثم مُدواری» اواخر هفته ی گذشته، در «عملیات محرم» جاودانه شدند. آنان برای رسیدن به این مقام بلند، پس از خدا، از یارانِ شهیدشان مدد خواستند و سرانجام به آنان دست دادند.
در تصاویر، «میثم مُدواری» بر مزار «محسن کمالی» (شهادت:28 فروردین 94 شمسی در سوریه) و شهید «محمدرضا دهقان» بر مزار شهید «رسول خلیلی»(شهادت: 27 آبام 92 شمسی در سوریه) دیده می شوند.
...و امروز آنان، میهمان رفقای شهیدشان هستند. گوارای وجودشان

روحمان با یادشان شاد
هدیه به ارواح بلند پروازشان صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


عکس/ «خواستن» توانستن است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابی ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    1 0
    یاران چه غریبانه ..... السلام علیک یا زینب کبری ....
  • ناشناس ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    1 0
    خوشابه سعادتشون کاش منم یه مردبودم ،فکرشوکه میکنم که باب شهادت بازه ومن دستم کوتاهه میخوام دق کنم یه تشنه که شرشرآب بگوشش میرسه وتشنه مونده چرا بعضی مردم چسبیدن دلونمیکنن چرا ازفرصت استفاده نمی کنن ،دعاکنین منو همسر ودخترم هم تواین خیل نورانی باشیم بحق مادر مظلومه
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    1 0
    شهید دهقان متولد 74 بود ! به خدا که عقلشو به کار انداخت..این دنیا ارزش دست رد زدن به مقام شهادت رو نداره..
  • هادی ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    1 0
    بوی شهادت رو از پشت رایانه ها هم میشه حس کرد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس