کد خبر 494959
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

یک جوان فلسطینی که در جریان درگیری با اشغالگران صهیونیست در بیمارستانی در منطقه بیت عینون الخلیل به شدت مجروح شده بود ساعتی پیش جان باخت.

به گزارش مشرق، «محمود شلالده» از شهرک سعیر در استان الخلیل امروز جمعه بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.

با شهادت این جوان فلسطینی آمار شهدای انتفاضه قدس به ۸۴ تن رسید.

شلالده ۱۸ ساله دیروز در جریان درگیری با اشغالگران صهیونیست در بیمارستانی در منطقه بیت عینون الخلیل به شدت مجروح شد و ساعتی پیش جان باخت.

عناصر یگان عرب نمای ارتش رژیم اشغالگر قدس دیروز به بیمارستان دولتی الخلیل در بیت عینون یورش بردند که در پی آن شلالده به همراه تعدادی دیگر از فلسطینیان به مقابله با این متجاوزان برخاستند که در پی آن درگیری‌های خونین میان طرفین صورت گرفت و این جوان به شدت زخمی شد.

شهادت یک فلسطینی دیگر+عکس

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: از آغاز انتفاضه قدس تاکنون ۸۴ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که در میان این شهدا ۱۸ کودک و ۴ زن دیده می‌شوند.

وزارت بهداشت و درمان فلسطین با انتشار گزارشی آماری ضمن اشاره به این مطلب، افزود: از آغاز انتفاضه تاکنون همچنین ۳۶۵۰ فلسطینی دیگر بر اثر اصابت گلوله‌های جنگی زخمی شده‌اند.

این در حالی است که از آغاز انتفاضه قدس تاکنون حدود ۵۰۰۰ نفر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور و بمب‌های صوتی آسیب دیده‌اند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای ارتش اسرائیل از آغاز انتفاضه قدس تاکنون به تیرباران فلسطینیان؛ به ویژه جوانان شدت بخشیده‌اند و در پی این جنایت شماری از فلسطینیان به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر، سازمان عربی حقوق بشر از جامعه بین الملل خواست تا برای پایان بخشیدن به اقدام ارتش صهیونیستی به اعدام‌های می‌دانی فلسطینیان دست به تحرکات فوری بزند.

این سازمان که مقر آن در لندن قرار دارد ضمن محکوم کردن یورش اشغالگران صهیونیست به بیمارستان‌های فلسطینی و ضرب و شتم کادر پزشکی و ربودن مجروحان، این رفتار‌ها را به مثابه نقض قوانین بین المللی خواند.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس