کد خبر 494779
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸

ابراهیم اصغرزاده در گفت وگویی اعلام داشته که "در ر روز‌های گذشته حزب کارگزاران سازندگی یک لیست انتخاباتی منتشر کرد که به نظر من اقدام بسیار هوشمندانه‌ای بود و می‌تواند بازتاب بسیار مثبتی در فضای انتخاباتی داشته باشد."

به گزارش مشرق، در حالی که به فضای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم و جریانات سیاسی بسته به سیاست ها، با رویکرد مشخص وارد این کارزار می شوند، یکی از احزاب اصلاح طلب در تئوری و عمل رویکرد متضادی از خود نشان داده است.

علی‌محمد نمازی عضو ارشد حزب کارگزاران در حاشیه بازدید از بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به اینکه محسن هاشمی رفسنجانی احتمالا از حوزه تهران نامزد انتخابات می‌شود، تاکید کرد: حزب کارگزاران به هیچ‌عنوان راسا اقدام به انتشار لیست انتخاباتی نخواهد کرد و ازخروجی لیست اصلاح‌طلبان حمایت خواهد کرد.

این در حالی است که ابراهیم اصغرزاده در گفت وگویی اعلام داشته که "در ر روز‌های گذشته حزب کارگزاران سازندگی یک لیست انتخاباتی منتشر کرد که به نظر من اقدام بسیار هوشمندانه‌ای بود و می‌تواند بازتاب بسیار مثبتی در فضای انتخاباتی داشته باشد. کارگزاران لیست محدودی را منتشر کردند و عنوان کردند تمایل دارند در یک جبهه واحد با سایر اصلاح‌طلبان قرار بگیرند. "

او افزوده "کارگزاران در لیست انتخاباتی خود به هیچ عنوان زیاده‌خواهی نکردند و با اینکه بزرگ‌ترین بنگاه مطبوعاتی را در اختیار دارند در یک حرکت عده محدودی را به عنوان گزینه‌های خود معرفی کردند."

اصغرزاده برای نشان دادن اهمیت موضوع، مثالی می زند و می گوید: ارائه لیست جدید کارگزاران بنده را به یاد حرکت آیت‌ا... هاشمی در مجلس پنجم در مقابل جامعه روحانیت مبارز انداخت. در آن مقطع زمانی هنگامی که آیت‌ا... هاشمی یک لیست را به جامعه روحانیت پیشنهاد کرد و آنها نپذیرفتند این مساله مبنایی برای شکل‌گیری حزب کارگزاران سازندگی و انشعاب از جامعه روحانیت مبارز شد.

این سخن اصغرزاده هر چند یک روایت تاریخی است ولیکن در پس آن این هشدار وجود دارد که اگر اصلاح طلبان در مقابل خواسته های کارگزاران در لیست انتخاباتی، بایستند، احتمال انشعاب از سوی کارگزاران سازندگی وجود دارد.

سراج 24

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس