کد خبر 494671
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

سرمربی فصل گذشته کهکشانی‌ها تأکید کرد رئال‌ مادرید بهترین تیم دنیاست و نقل قولی را که روزنامه «دیلی‌میل» از او در مورد بارسا منتشر کرده است، تکذیب کرد.

آنچلوتی: هرگز نگفتم بارسلونا بهترین تیم جهان است!
به گزارش مشرق، نشریه «دیلی‌میل» انگلیس امروز (پنجشنبه) مصاحبه مفصلی را از کارلو آنچلوتی منتشر کرد که در آن پیرامون موضوعات مختلفی از جمله چلسی، مورینیو، لیورپول، یورگن کلوپ، رئال مادرید، احتمال سرمربیگری‌اش در تیم ملی ایتالیا و حرفه‌ای‌گری کریستیانو رونالدو صحبت کرده است. (اینجا بخوانید)

در بخشی از این مصاحبه به نقل از سرمربی پیشین چلسی و رئال مادرید نوشته شده است: «ببینید، برخی براساس نتایج عملکرد مربی را قضاوت می‌کنند، ولی نمی‌توان هر سال به قهرمانی رسید. در مورد اسپانیا هم این مورد به شدت صدق می‌کند، چرا که در لالیگا تیمی همچون بارسلونا، بهترین تیم جهان وجود دارد. هدایت رئال مادرید دشوارترین کاری بوده که تا کنون داشته‌ام».

این اظهارنظر سرمربی پیشین رئال مادرید که «بارسلونا بهترین تیم جهان است» بسیاری را شگفت‌زده و به نوعی هواداران رئال مادرید را عصبانی کرده است.

کارلتو معتقد است که در تنظیم این گزارش دو اشتباه صورت گرفته است. او با انتشار پیامی در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: باید دو موضوع را در ارتباط با مصاحبه‌ای که با روزنامه «دیلی‌میل» داشتم، روشن کنم؛ اول اینکه نه من و نه پل کلمنت مشکلی با بازیکنان رئال مادرید نداشتیم. دوم اینکه من نگفتم که بارسلونا بهترین تیم دنیاست، بلکه منظورم این بود که آنها سرسخت‌ترین رقیب رئال مادرید هستند. من همیشه گفته‌ام که رئال مادرید بهترین تیم دنیاست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس