داعش با انتشار فيلمي جديد، ارتش مصر و رژيم صهيونيستي را تهديد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه "عربي 21،" گروه تروريستي "ولايت سينا،" شاخه مصري داعش امروز با انتشار فيلمي جديد با عنوان "ثم يغلبون" ( پس از آن مغلوب خواهند شد) ارتش مصر را به شکست و اقدامات ايذايي تهديد کرد.

در اين فيلم، داعش مدعي شده ارتش مصر راهي را مي رود که "شيطان به او وعده داده؛ آنگاه که از سجده به آدم سر باز زد و خدا وي را از بهشت بيرون کرد."

در اين فيلم، پس از پخش صحنه هايي از مانور ارتش مصر، يکي از اعضاي داعش مي گويد: "تجهيزاتي که ارتش مصر در اختيار دارد، در صورتي که در جنگ عليه يهوديان بکار گرفته مي شد، ما امروز در مسجدالاقصي نماز مي خوانديم!"

وي در ادامه مي گويد: "اما طاغوتي هاي مصر دنباله هاي يهود هستند که براي حمايت از آنها عليه مجاهدان مي جنگند و مسلمانان را بمباران مي کنند. آنها تلاش دارند سينا را با حمله هاي مجرمانه شان از سکنه خالي کنند."

ولايت سينا، شاخه مصري داعش همچنين افسران و سربازان ارتش مصر را به "زنان" تشبيه کرده و تصاويري از تانک هاي ارتش را پخش کرد که در مقابله با اين گروه تروريستي عقب نشيني مي کنند.

در اين فيلم همچنين در عباراتي مشابهِ سخنان ابومحمد عدناني،" سخنگوي گروه تروريستي داعش آمده است: خونها و آبروي برادران ما ارزشي زياد دارد. ما براي آنها دست به تخريب و سوزاندن مي زنيم و اسراي مسلمان را آزاد مي کنيم. اگر چه بيني ها به خاک ماليده شوند. ما مسير آزادي آنها را مي دانيم و آن راه بمب گذاري و شهادت طلبي است. به خدا قسم ديوارها را خراب مي کنيم و زنجيرها را پاره خواهيم کرد. بشارت بر شما باد اي اسراي مسلمان. "

داعش در اين فيلم همچنين مي گويد: به خدا قسم در خانه تان با شما مي جنگيم و پرچم توحيد، پرچم مجازات و پرچم دولت اسلامي را بر فراز قاهره تان بالا خواهيم برد.

در پايان اين فيلم، داعش رژيم صهيونيستي را به شليک موشک به سرزمين هاي اشغالي 1948 تهديد کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    بمیرید بابا ... بی پدرا خر خودتونین و هفت جدآبادتون
  • امیر ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    این حرومزاده فقط یه جا از حرفاش درسته اونم جایی که در مورد ارتش مصر میگه البته فقط مصر نیست عربستان و قطر و امارات هم هستند که دنباله رو اسراییل هستند
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    اگر راست می گویید چرا شما تا حالا با همان روشی که هواپیمای روسی رو سرنگون کردید یک هواپیمای اسرائیلی رو ساقط نکردید؟؟؟
  • هادی ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    آخه نکبت اگه تو هم بجای سوریه به اسراییل رفته بودی همینجوری مااالان تو کاخ سفید نماز میخوندیم
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    توطعه تخریب مسجد الاقصی توسط داعش تو فکر اینهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس