کد خبر 494112
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید نباید کار به جایی می رسید که وزارت ورزش و جوانان به داوری‌ها ورود می‌کرد.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: پس از تعطیلاتی که سپری کردیم طی روزهای گذشته جلسات تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانم با انگیزه در تمرینات شرکت داشتند. آن چیزی که باعث خوشحالی من شده این است که همه بازیکنانم بدون مصدومیت در کنار هم و با هم تمرین می‌کنند. البته فرشاد احمدزاده و محمد انصاری مشکل کوچکی داشتند که آن هم جدی نیست. بابک حاتمی هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده و چند روزی است در تمرینات ما حضور دارد تا خود را به مرز آمادگی برساند.

وی درباره تغییر زمین تمرین پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: با توجه به مشکلاتی که زمین چمن ورزشگاه "درفشی‌فر" با آن مواجه است مسئولان ورزشگاه در صدد هستند تا چمن ورزشگاه را ترمیم کنند بنا‌بر‌این مجبور هستیم ورزشگاه محل تمرینمان را برای مدتی به جای دیگری منتقل کنیم. بر همین اساس با بررسی‌های که انجام داده‌ایم قرار است از هفته‌ آینده در ورزشگاه "هما" تمریناتمان را انجام دهیم تا پس از آماده شدن ورزشگاه درفشی فر، به آنجا برگردیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس با بیان این که هدف تیمش کسب عنوان قهرمانی در لیگ است، عنوان کرد: درست است که از جام حذفی حذف شده‌ایم اما شرایط خوبی در لیگ داریم و می‌توانیم به هدفمان یعنی کسب عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. ما با جدیت تمرین می‌کنیم و این پتانسیل‌ را داریم که با ارائه بازی‌های خوب و البته تماشاگرپسند بتوانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم. فراموش نکنید که ما فقط هفت امتیاز با تیم صدرنشین جدول فاصله داریم و جبران کردن این امتیاز و رسیدن به صدر جدول برای پر‌سپولیس کار سختی نیست.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس ا‌ضافه‌ کرد‌: خوشحالم که هر دفعه که لیست تیم ‌ملی اعلام می‌شود تعداد ملی‌پوشان ما هم بیشتر می شود. من هم برای آن بازیکنانی که به تیم ‌ملی دعوت می شوند و هم برای باشگاه و هو‌اد‌ا‌ران خوشحال هستم. مطمئنا حضور این بازیکنان در تیم ‌ملی هم به خودشان کمک می کند و هم برای تیم ما مفید خواهد بود. امیدوارم که تیم ‌ملی ایران با حضور این بازیکنان در دیدار مقابل ترکمنستان و گوام بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

برانکو به اشتباه‌های داوری که در هفته‌های گذشته علیه تیمش رخ داده اشاره کرد و گفت: متاسفم کار به جایی رسید که وزارت ورزش و جوانان به این قضیه ورود کرد. نباید این گونه می‌شد و خود فدراسیون فو‌تبا‌ل هم باید جریان را مدیریت می‌کرد. این که اشتباه‌های داوری به حدی برسد که وزارت ورزش و جوانان مجبور شود به آن ورود کند اصلا خوب نیست. با این حال امیدوارم که در بازی‌های آینده اشتباه‌های داوری به حداقل برسد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که پیشنهادش برای بهبود شرایط داوری چیست گفت: من فقط از داوران می‌خواهم که با صداقت قضاوت کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس